Ett år tills nästa gång

Så där,nu är julen över för detta år med. Ganska skönt,va? ;)
Har, som vanligt, ätit alldeles för mycket.*raap* Kylskåpet är proppfullt fortfarande.Vi kommer att äta julmat i dagar framöver...
Ida var en snäll flicka som lämnade napparna till tomten.Och då gav tomten henne en jättebauta nalle. =)
Lilldamen fick massor av julklappar och hon ropade "Åh,en sån har jag önskat mig" efter varje paket hon öppnade. Förutom...*nästan rodnar/skäms* när hon öppnade ett paket,då sa hon bestämt "Den här har jag inte önskat mig" Åh, jag trodde jag skulle garva ihjäl mig,samtidigt som jag blev röd som en tomat.Mina barn säger ju inte sånt,nej,de är tacksamma osv. Sent på kvällen ,när hon satt vid köksbordet o åt en kvällsmacka, sneglade hon på filmen (som hon innan dissat) och sa " Kanske att jag tittar på den iaf"

Maten och sällskapet var finfint alltså. Kul Mozzi att ni kom. =)
Idag har Anka,Soffi o Anton varit hit. Vi böt julklappar,bastade och så klart: åt igen. *heh* Robin är i Kalix och umgås med släkten där. Kommer väl lagom hem till sin 18 års dag.*herrabalaika*

Nu ska jag ta o klå nån stackare i Backgammon. ;)
 Be nice

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack men jag har redan fått låten :D

2006-12-26 @ 21:25:15
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: mozzi

Ja nu har Mozzi uppdaterat.... och denna Ida..´kan inte annat än skratta. =)och va duktig hon är som lämnade napparna åt tomten.

2006-12-26 @ 21:32:59
URL: http://mozzi.blogg.se
Postat av: Lisa

Ja, än så länge har ingen fråga något sånt men det kommer väl. Antar att de blir för ställda för att få fram någonting. "Va?! Inte sen halloween?!" låter det. Ja, inte sen halloween.
Jag tycker bara att det är onödigt om man inte verkligen är på humör. Folk tror att de missar så mycket om de en helg stannar hemma. Jag begriper det inte.

2006-12-27 @ 11:14:36
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: Toy-Pia

Hälsa en puss och kram till din myndige son på födelsedagen. Nu du Fideli får du inte bestämma över honom mera.he he. Fasen vad tiden går fort.Huvva.
GOD FORTSÄTTNING GOTT SLUT OCH GOTT NYTT ÅR
miss U

2006-12-28 @ 14:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0