KnasIda =)

Ida3Ida1
Ida2Ida4Ida5

Kommentarer
Postat av: mozzi

En sån söt liten Ida vill jag också haaaaaa....

2006-12-28 @ 23:12:26
URL: http://mozzi.blogg.se
Postat av: Lisa

Gullungen :)
Ja, frågan är väl om vi ska söka lägenhet i stan eller i någon annan. Det beror lite på jobbtillfällen och kanske om jag rent av känner för att börja studera efter ett år. Skulle väl knappast tro det meen man vet aldrig :P Åtminstone ett år blir vi kvar här, om vi då bor hela året heller eller inte beror också lite på. Skulle vara muy bra att kunna spara ihop pengar under det året genom att då bo hemma, men också jätteskönt att skaffa eget. Ett år i stan i alla fall efter studenten, så mycket har vi planerat hittills :)

2006-12-29 @ 14:02:57
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: sofiaa

gullunge! är det du som har skrivit en kommentar hos mig? det dtår inte vem d är o jag skulle tro att det var du :)

2006-12-31 @ 19:55:45
Postat av: Åsa

Söt-Ida!! :)

GOTT NYTT ÅR!!! Och god fortsättning på det nya! :)

2007-01-01 @ 12:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0