Stressdagen

Sitter på jobbet och försöker ta mig i kragen så jag får nåt gjort.Hjärnan känns helt bortkopplad...
Gårdagen var en katastrofdag,usch värsta stressen. Började med att jobbtelefonen ringde hela tiden. Det ska den iof göra men igår var det enormt maxat. For sen och hämtade Lucas o Ida,åkte till stan där vi plockade upp Lilli.Hade tid till diabetessköterskan för vi lånade en sockermätare.Efter det gjorde vi några ärenden. Plockade upp Robin,som satt o chillade på Hannas coffe corner.(måste hinna dit på kaffe nån dag.Mozzi,kaffedejt?) Nästa stopp var IKEA,där vi bara skulle snabbt in o hämta en lampa och ett bord.De två yngsta stannade i Småland.Vi rejvade igenom stället,lite folk så det gick fort....ända tills vi kom till kassakön. Öööhh... Stog i den där förbannade kön i en evighet!
Insåg att alla mina planer höll på att raseras. Skickade ungarna för att äta varmkorv,insåg att middan blir betydligt senare än vanligt. En evighet senare kom vi oss hemåt.Jag hann redan svära en lång harang över att alla bilar körde så sakta så de bordes köpa p-plats ist, innan Kari ringde o sa att det var jättehalt. *opps*
Ruskig balansgång mellan att köra sakta för säkerhetens skull o att gasa liiite för vi var sena till barngympan.
Nå,vi kom välbehållna hem,släppte av de andra,sprang in o hämtade Idas pepparkaksdress,fort till barngymppan. Där sjöng o fikade vi,det var avslutning för gympan.
Det slutade strax före sex,snabbt hem o slänga i mig den middan som snälla Lilli lagat.Puss o hej,tillbaks till stan,för att fara på Nattvandrarmötet.
Det snöade stora lovikkavantar och sikten var noll. Gick inte att ha på hel ljusen heller. Ännu mera stress,för nu insåg jag att då kommer jag att bli sen till mötet också. *arrrghhh*

Väl på mötet satt vi o diskuterade och framförallt skrattade. =) Just vad jag behövde.
Hade varvat ner så när jag hämtade upp mormor o åkte hem var jag luuugn och sansad. *s*

Hemma höll Robin o Simon på att måla om rummet.Kommer att bli skitsnyggt!
Näpp, nu ska jag jobba lite.

Kommentarer
Postat av: Vivi

Ajabajja, inte bra o stressa sådära *viftar me fingret* Ta de lugnt, ta ett toy. Tjing

2006-12-05 @ 12:05:37
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Lisa

Hoh, jag blev helt snurrig i bollen. Hjärtat slog volter samtidigt som det dansade tango med hjärnan. Nej, kanske nu inte riktgit så men... nästan :P Snacka om hektiskt dag.

2006-12-05 @ 18:10:45
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: eira

Men du? Vem ska du kolla sockret på??

2006-12-05 @ 22:44:25
URL: http://hilldur.blogg.se
Postat av: kajsa

Såna dagar är hemska!! Det värsta är att man nästan vet på morgonen om det blir en såååån dag!!!

2006-12-06 @ 10:29:55
Postat av: Irina

Streeesa inte ihjäl dig! *sagt med kalixmål* :)
Vilken dag du hade *impad*

2006-12-07 @ 18:33:07
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Sara

Diabetessköterska??? Vaffö?

2006-12-10 @ 20:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0