Innerfickan eller ut?

Konstig rubrik va? Men det är mitt stora dilemma nu....
För egentligen ska jag ju ut och röra på fläsket nu,men i min innerficka finns en smarrig chokladkaka. Och inte vilken kaka som helst ,nej utan apelsinkrokant. *muuums*

Har idag haft på mig min nya vän,stegräknaren. Och hittills visar den 3887 steg. Så nu vet ni hur många steg en hemmafru tar. *s*
Igår var jag hurtig (rejsade runt Seskis) så jag fick iaf lite över 7000 steg.


Just ja,ett visdomsord.... Ett gott skratt förlänger livet =)

Tack tjejer för kvällens skrattande. *kram*

/Mamma Muuuuuu

Kommentarer
Postat av: Gullungen ;)

ni är ju helt besatta!!! *rädd* (av stegräknaren)

2006-01-04 @ 23:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0