Fredag

Idag har jag jobbat och bara varit hemma.Inte så lätt att jobba med en liten babblande Ida dock...  Nåja,snart är det höst och då är det knäpptyst från 8 till 13 *längtar lite i smyg*

Jag och M var på en prommis.Yes! Tredje dagen i rad.Det tar sig sa mordbrännarn´. :)
Kyrkogården fick ett besök igen. Blir ca 4 km dit o tillbaks. Så hur länge tar det tills jag blir smal och smäcker? ;)

Orkar inte klä på mig nå mer idag.Sitter och myser i morgonrock,badat bastu nyss.
Ska kolla på CSI  med Lilli och Sascha. Äääälskar det programmet. Just ja,jag måste ju hinna läsa min nya inredningstidning också.
Bajbaj 


Kommentarer
Postat av: Millsberry2007

Great site! Lots of useful information!

2010-11-30 @ 13:46:42
URL: http://www.millsberry2007.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0