Efter helgen

I helg har jag och gubben varit på en liten tripp till Luleå. Kändes lite lustigt att bara möta en massa bilar,verkade som vi var de enda människorna som inte var på väg till Happis. :) Hörde att det varit en hel del folk på IKEA under helgen, härligt.
Anyway,våra suvvebarnvakter (Sofia och Anders) har underhållit barnen medans vi varit på bl.a hockey. Tack sötisar!
Matchen var en upplevelse! Men fick hiskelig svindel ef vi satt högst upp på Coop Arena. *hujja* Kari bara garvade åt mig.*s* Nå,jag blir iaf ingen sotare med min höjdskräck.
Matchen började ganska kasst men i sista perioden lyckades Luleå vända spelet och vann med 4-2 *heja*

Efter hockeyn for vi till hotellet,käkade god middag,sov lite på maten och sen har vi bara myst. Deras täcken o kuddar är underbart sköna så vi har båda sovit som smågrisar *djuuupt*

På hemvägen hämtade vi upp lite pizza som vi åt med barnen och Soffi och Anders. Ida tyckte att de skulle flytta in till oss. *ler* 
Barnen var alltså jättenöjda med helgen,jag o Kari likaså och faktiskt så verkade det som att barnvakterna också haft en skön helg. =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att ni också får vara lediga för en stund, det är ni värda :)

2006-11-20 @ 17:30:45
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: Kajsa

En sån helg borde vi alla få...Man glömmer bort varandra när man har småbarn/barn...

2006-11-20 @ 17:36:34
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: mozzi

Jojjo myst under täcket och sovit som små grisar, mig lurar du inte.... fnisssssssssssss =)

2006-11-20 @ 18:10:12
URL: http://mozzi.blogg.se
Postat av: MorsanBaloo

Sara: tackelibock =)
Kajsa: Jo,det gäller att inte glömma bort varann.
Mozzi: Men visst lät det bra?! ;)

2006-11-20 @ 18:56:27
Postat av: Pia

Hmmm sovit...he he jag känner ju dej Fideli he he...va mysigt ni verkar haft det...ni är så mysiga hela familjen....KRAMISAR i massor till er..

2006-11-21 @ 07:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0