Måndagmorgon

Så var höstlovet över....Ungarna tycker nog att de kunde ha varit lediga en vecka till men jag klagar inte. ;)
Idodido är iof hemma,stackarn håller på att få öroninflammation. Men vi har preppat med nässpray så vi hoppas hon slipper.
Betyder alltså att det inte blir någon barngymppa för hennes del.:(
Småkillarna har karate träning idag och då passar vi (jag eller Kari) att samtidigt besöka faster J som fyller år.

Idag kommer Robbelibobban hem. *glad*  Och Lilli har bara hunnit vara hemma o vändit,back to the city igen. Nåja,imorgon är hon hemma igen.

Har nästan helt tappat sugen med GI ätandet...men ska ta nya tag fr.o.m idag igen. *försöker få lite inspiration* Har fuskat i en vecka...

Nu ska jag muta med lilldamen till kontoret.Hon ser på film och jag jobbar. Ganska orättvis deal va? ;)

Åsa: Vad ska vi hitta för passande straff till mig,Danny-svikaren?

*vinkevink*

Kommentarer
Postat av: Vivi

Presis vad jag tänkte, jättetrist att ungarna måse till skolan igen....kan tänka mej att de är rätt skönt!! Många år kvar visserligen men ser fram emot å slänga mina till skolan! =)

2006-11-06 @ 11:14:57
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Anonym

Hmm.... *funderar*... skriva "jag lovar att rösta nästa vecka" tusen gånger på ett papper?! Nja.. det blev lite mesigt.. jag ska fundera en stund till! ;)
Kanske kan du åka ner och spöa upp producenterna så de tar tillbaka honom?! ;)

2006-11-06 @ 22:11:09
Postat av: Sara

Vad är nu detta, du har inte bloggat på flera dagar nu, jag väntar...a

2006-11-08 @ 16:49:32
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: mozzi

Nått nytt???? jag ska iaf göra ett nytt försöka att hämta fiskarna på Cesar....kommer på fm. kram Mozzi.

2006-11-08 @ 21:54:55
URL: http://mozzi.blogg.se
Postat av: mozzi

Fiskarna på Cesar .....jag menar åt Cesar...börjar nog vara trött i skallen.

2006-11-08 @ 21:56:00
URL: http://mozzi.blogg.se
Postat av: Trötta MorsanBaloo

Är så in i hel..tes trött... Bloggar imorgon.
*kramisbananis*

2006-11-08 @ 22:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0