Okej okej jag erkänner

det är mitt fel att Danny åkte ur Idol. *gråter en skvätt*
Jag brukar alltid rösta på honom,men inte idag. Gick omkring o skojade om att "nu åker han ut bara för att jag inte röstar på honom"  Arrggghhh!
T.o.m mormor ringde och var helchokad över att Danny åkte ut. Det säger ganska mycket va? ;)

Vi har bastat och ätit. Lax bidde det inte däremot tacos.Pontus fick vara kock idag. :) Gottigott

Ida har fått feber ikväll,snorar o hostar. Synd för vi skulle träffa en dagiskompis med mamma imorgon. Nå,det får bli en annan gång. Lucas bestämde sig för att sova över i stan.Hoppas det inte blir någon hemlängtan för jag vill verkligen inte åka iväg mitt i natten för att hämta honom. Har gjort det ett antal gånger....

Soffi var också förbi o tittade på Idol med oss.Hon och Jesper lärde varann nya korttricks. =) David Copperfield -släng dig i väggen! =)

På tal om att slänga sig i väggen,fan vilket jubelidiot jag mötte idag! Puckot gör en livsfarlig omkörning och för att slippa frontalkrocka (eller måsta styra ner i diket) bromsade jag så mycket jag kunde,hade en bil bakom så kunde inte tvärnita. Puckot klarar sig just o just att klämma sin fuuuula orange (han kallar den säkert guldfärgad) bil mellan två andra bilar.Han hann alltså inte om alla han tänkt. Jag visar fingret och svär som bara onda finnar kan,Jesse var smått chockad. Och ändå har han ju hört mig svära tidigare men inte så.Huj,blir arg bara jag tänker på knäppot!

Har laddat hem nya braiga låtar ikväll. Bl.a Takidas Give in to me,den lugna versionen. Mmm så bra!
Och lite lull lull som Richard Marx. =)

Nå niin,ha en fortsatt trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Vivi

Ja de var din röst som fattades för att han skulle stannat kvar, de stod lika och avgjordes med lottdragning! Så de så!! ;)
Fast ärligt så klarar vi oss utan Danny eller hur, så länge markus är kvar!!
Tjingeling

2006-11-04 @ 07:20:58
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: mozzi

ÄÄÄntligen åkte Danny ut, vi behöver ingen Ola kopia i år. BRA.Fast han kunde ju ha tagit med sig Johan oc Cissi också...Och jag röstade på Markus =)

2006-11-04 @ 10:07:31
URL: http://mozzi.blogg.se
Postat av: MorsanBaloo

Leipisbrudarna: Alltså klart Markus är bäst, men den här gulleDanny har ju sjungit bra varje gång.Och jag _brukar_ ju rösta på honom. Förutom igår...
Var helt övertygad om att Cissi eller Johan åker.

2006-11-04 @ 11:07:09
Postat av: Sara

Jag säger som Mozzi, äntligen!! ;)
Fy faan vad jag var nervös, vill ju som sagt inte att Cissi ska åka ut.. Visst hon kanske inte är så bra alla gånger men hon har nåt speciellt i alla fall...

2006-11-04 @ 11:29:41
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: MorsanBaloo

Nej nej inget äntligen. *s*
Om Cissi hade öppnat munnen igår när hon sjöng hade det varit helt perfekt.Men vad vet jag,hon kanske hade kramp eller nåt. *hehe*

2006-11-04 @ 13:12:39
Postat av: Kajsa

Har hittat din sida...kyrkholmsbo är jag som du kanske vet! Det finns gott om puckon i trafiken...
Ha en trevlig helg!

2006-11-05 @ 00:11:21
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Åsa

Jaha.. NUUUU vet jag! Det var för att du missade att rösta?!?!?! *snörper på munnen*
Jag ringde minsann och röstade.. två gånger på Markus och en gång på Danny.. och dottern en gång på Felicia och så på Erik. ALlt för att Johan och Cissi äntligen skulle ut. Men så faller allt för att du glömmer rösta på Danny?!?!? ;)

2006-11-05 @ 21:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0