Allmänt svammel

Så var det söndag kväll då... har inget vettigt att skriva egentligen. Sitter och bråkar med DC++ Försöker ladda hem lite nostalgimusik. =) Men det går inte så bra...
Har varit och hämtat hem tonåringarna från stan.Plus att jag varit ett par svängar till Salmis i det här eländiga regnrusket. Huj! Huj kan man verkligen säga om min natt tripp till skogen i går. Orkar inte gå in på detaljer men kan berätta att jag satt 20 minuter ute i becksvarta natten. Fyy fan! Var tvungen att röka ett par cigg och när jag satt där i bilen, (för inte vågade jag gå ut inte) med rutan nere ,tänkte jag att vilken älg som helst kunde kika in i bilen. Hade väl typ dött då! Är ju lagom rädd för renarna som knallar omkring här ute. Iof så är de också rädd för mig. *s*

Planerar att gå en ordentlig runda imorgon bitti. Har inte motionerat nåt i veckan så nu är det dags. Gillar denhär Gi grejen. Har gått ner nästan 3 kg,utan att vara hungrig. Har iof en jävla massa kilon kvar att gå ner men...

Klurade idag på min nya tatuering.Måste hitta nån som kan rita den till mig,har den ju bara i skallen fortfarande. Plus att jag måste fylla på lite färg i de gamla. Och när jag nu ändå är ute o svamlar kring kroppsförgyllning *s* så funderar jag på en ny piercing. Kan bara inte bestämma mig om jag ska göra en eller inte. Vissa (de flesta?) tycker man är för gammal för sånt,men enligt mig så är jag tillräckligt stor för att göra i princip vad fan jag vill med kroppen. Eller hur? Så det kanske blir en piercing i läppen ändå. Kanske. =)

Åh,på winampen spelas Scorpions Still loving you *nynnar*
Har nyss lagt in en kulig låt. ;) ---> Dj_WoodZ_  PolkaMIX Man blir glad av den,lyssna.

Nu ska jag köra Lilli i säng,hon är så seeeg,trött och agro på morgnarna. Gonatten på er.

Kommentarer
Postat av: eiralainen

Din kropp - du bestämmer! Så enkelt är det!

2006-10-02 @ 08:00:38
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: systeryster

Men syrran guud vad du svär, hela tiden!!!! Och en massa konstig heter tänker du göra....hm....är vi släkt...:))))Garv...piercing..fyyy det gör ju ont, kommer du ihåg när jag skulle vara med och typ hålla i handen..hi hi hann precis ut innan jag nästan svimma och då hade jag ju bara sett nålen...
Nä skämt o sido jag är bara avis..kram

2006-10-03 @ 20:22:39
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: MorsanBaloo

Haha bara tre ynka svordomar ju! Och inlägget var ju lååångt. =)
Klart vi är släkt.Du är den snälla storasyrran och jag är knäppisen. ;)

2006-10-03 @ 21:23:20
Postat av: MorsanBaloo igen

Kom på att du är allt lite småknäpp du också! Törs inte skriva _vad_ jag kom på men skrattar gott iaf. "Han ser ut som Musse Pigg..."

2006-10-03 @ 21:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0