Dam jag?

Ikväll har jag varit på dambad.Gu vad mysigt det var! Massor av tända ljus och helt tyst och skönt. Rekomenderas!
Turturduvorna S och A for just härifrån. Har pratat Gi så käkarna går ur led. Manisk,jag? ;)
Anyway,har ju kört två veckor med mitt Gi:ande och det resulterade i minus 4 kilo. Nice =) Så då blir det två veckor till.

På tal om nåt heeelt annat... De elaka kommungubbarna har sågat ner mitt kärleksträd! Höll på att få en infarkt av nåt slag när jag upptäckte det. Kunde de inte ringt eller annonserat eller nåt. Typ "Nostalgifyllt träd med massor av inristningar på väg att förstöras,först till kvarn" eller liknande. *surar lite*

Jaja,nu ska jag nog chilla på soffan lite.
Have a nice llife folks =)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag är ju sååå impressed!

Nämen vad säger du?!?! Har de sågat ner DITT kärleksträd!??! Du har väl provat ringa och höra om det är massakerat eller om det går att rädda?? Herreje.. de tror då de får göra som de vill de däringa kommungubbarna.. ;)

Nä, nu ska här jobbas lite till... ha en bra dag!

2006-10-10 @ 14:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0