En snabbis (nej,inte en sån snabbis)

Idag har jag möblerat om i sovrummet lite.Insåg att jag behöver en tavla ovanför sängen. Ska nog invänta mensen (och inspirationen) för att sen måla en. *hahaha*

Igår var det Idol kväll här.Med gubbarna i bastun lagom när alla söta pojkar sjöng så man fick digga ifred. :) Var tvungen att rösta på både Markus (så klart) och Snäckan. Och Danny *garvar* Vore lättare om  man skulle rösta på den man ville ha ut ist.

Hm, nu hinner jag inte skriva mer. *ruchar iväg*

Kommentarer
Postat av: eira

Oj oj... jag satt också och titta på IDOL och diggade - men jag röstar bara på Markus. Han är bäst.

2006-10-15 @ 09:24:06
URL: http://hilldur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0