Renar o fula gubbar

Var ute och motionerade idag och insåg att mitt motions område krympt drastiskt. Dessa eländig renar har kommit tillbaks. Jag är ju skiträdd för dem!
Vill inte sluta gå i skogen,det är ju så bra att gå där. Får väl inskaffa mig en elpistol av nåt slag kanske. ;)

I storstäderna vågar folk inte ut pga våldtäcksmän,så jag kanske inte ska klaga så mycket.Möter ju hellre en ren än en "ful gubbe". Jaja,tänker iaf inte sluta motionera. Speciellt inte när jag fixat så bra musik till mp3:n. =)
Min musiklista ser bl.a ut så här: Ossy OSbourne och Lita Ford ~If I close my eyes forever~ , Meatloaf ~I would do anything for love~, Lena Ph ~Du kan få mig när du vill~,Scorpions ~Still loving you~,Robbie Williams ~Angels~,alla BonJovis låtar och så klart den där kuliga låten med Dj WoodZ ~Polka mix~ 

Till middag blev det Zuccinilasagne igen,den är såå god. Men känner att jag behöver uppdatera mig vad gäller recept. Börjar bli lite less nu. Hoppas att jag får mina GI böcker imorgon.

Ikväll tänker jag sy en svans. Jaa,ni läser rätt: en svans. För den 28:e ska jag på Halloween kväll och tänker vara en jävul (passande kanske?) och då behöver man väl en röd svans? =)

Nå niin, kommer inte på nåt att skriva nu. Ska surfa in på Mozzis och syrrans bloggar och kolla om de skrivit nåt än. Kul att du också gjort en blogg Satu. =)



Kommentarer
Postat av: Annika

Skrattar åt din "renfobi"...herreguud hur ska du kunna bo där på ön om du är sååå rädd för små fjant renar:)....
Börja gå med stavar så har du med ett "vapen"...

Inte hittade jag kantarellerna på ön , utan på ett hemligt ställe som jag tänker besöka nästa år..:)

Kul att du fått mossi att börja blogga, jag har varit och tjuvläst:)

Ha det bra vi ses väl nån dag...lite foton kunde du väl lägga i bloggen lite oftare:)
KRAAMMMZZ

2006-10-16 @ 00:20:19
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Lisa

Ja! Dessa renar, huj. Jag höll på att skita i brallan när jag hämtade Tomas från Nikkala och vi svängt in mot grankullen från E4:an (snabbaste vägen hem istället för genom stan). Efter den där livsfarliga svängen (där alla tokstollar sladdar ner i diket) kommer du det öppna fältet med massa gräs. Där stod ett sånt där fån. Jag såg visserligen bara skuggan (det var mörkt) men när Tomas pekade och skrek "älg, älg, älg".. då kom det i brallan ska jag tala om för dig. Jag körde i 50 km/h hem. Jag HATAR såna fula, dumma och jätte farliga (?) djur.
Oj, det blev ett långt inlägg.
Självklart får du länka till mig, eller.. du måste :)

2006-10-16 @ 11:16:25
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: eira

Livsfarligt att bo på Seskarö hör jag. Flyttta till stan.

2006-10-18 @ 16:05:17
URL: http://hilldur.blogg.se
Postat av: mozzi

Har du skaffat stavar ännu (att mota renar med) annars kan du ju prova med lite joik....

2006-10-19 @ 23:48:44
Postat av: Idarsophie

Excellent site. It was pleasant to me.

2008-11-05 @ 10:09:33
URL: http://idarsophie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0