Utmaningen

Blev utmanad av syrran...

4 jobb jag haft:
kioskbiträde,vårdare inom omsorgen,kundtjänstkärring *s* och sekreterare

4 filmer jag kan se om o om igen:
Grease,Dirty Dancing,Fire with fire hm,kommer inte på nån mer....återkommer

4 städer jag bott i:
Som 14 åring flyttade jag nästan till Helsingfors,men blev kär o stannade hemma.
Som 15 åring flyttade jag nästan till Frankrike, men blev kär o stannade hemma.
Som 16 åring flyttade jag nästan till England, men  blev ja ni ser mönstret...Fia i ett nötskal.
Så svar på frågan är: Har bara bott i Happis och har inga planer att flytta nån annanstans.

4 webbsajter jag besöker dagligen:
Aftonbladet,olika bloggar,Lunar,Blocket

4 serier jag brukar se:
CSI,Idol,Cityakuten och alla inredningsserier

4 favoriträtter:
Tacopaj,Spenatsoppa,Klimp *mums* ,Kyckling i alla dess former

4ställen där jag känner mig bekväm:
Öööh,kan inte svara annat än hemma.


Så nu utmanar jag fyra nya: Mozzi,Lisa,Sara och Lilli


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad roligt med en utmaning! :)
Och så svar på din kommentar: Ja det var verkligen en toppenhelg :)
Usch, nej det kan inte ha varit speciellt kul att köra mitt i stormen. Och huu... över bron :/ Var det inte läskigt?

2006-11-01 @ 10:31:16
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: Sara

Nu kan du kolla in mina svar! :)

2006-11-01 @ 12:28:44
URL: http://saraa89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0