Dag 3

Nu är det dag 3 på min GI diet. Gårdagen var allmänt bläää... Jag var matt och trött och flummig. Var nog i stort behov av socker! Nåja,överlevde och idag är det mycket bättre.
Hittade massor av goa recept (tack Lena) så nu ska här kockas. =)

Just nu har jag nån kyckling/kassler mojäng i ugnen. Ser god ut men vette tusan vad den smakar. Har liksom aldrig tänkt att man kan ha både kassler och kyckling i samma maträtt.

Ikväll ska jag åka till stan,buda sotningar och sen fara på Nattvandrarmöte.

Baj baj

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Åh vad du är duktig!!! Jag håller tummar,tår och några tassar har vi ju över för att maten är god idag*fniss*...lät konstigt med kyckling och kassler samtidigt...
Jag ska hem och äta zuccini lasagne...den var jätte god så det får bli middagen oxå.
Tack för det receptet :)
Jobbar ikväll så missar NV - mötet...
Kramz
ps. du får snart fara och köpa nya kläder bruden!!! Lyllo dig!

2006-09-27 @ 16:03:48
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Irina

Var maten god? Lät gott iaf.... :)

2006-09-27 @ 21:46:04
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: MorsanBaloo

Jepp,det var jättegott! T.o.m barnen åt det. Smakade lite som pizza *asg*
Nya kläder? Nee,har halva garderoben full med för små kläder. ;)

2006-09-27 @ 23:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0