Hurtkväll ;)

Pust o stön!  Ikväll var jag och gubben på en lång promenad. Gick ända till *springer till kartan och kollar vad det heter* äh,det står inte på min karta. Ska se om jag kan infoga nån bild från nätet. Iaf så gick vi långt som tusan. :)
Beach 2007-here I come. ;)

Tidigare idag kom C med sina flickor på te. Trevligt. Man är så van att alla dricker kaffe så jag hällde upp kaffe till henne. När hon skrattade och frågade om jag glömt att hon inte dricker det kokade jag the. Och vad jag gör jag sen när thet kokat klart,jo jag tar en themugg och häller kaffe (!) i den. *argh* Smått flummig. :)

Smågrabbarna hade haft en fight i skolan.Lullebert kom hem,sur och ledsen. Nå,det var bara att knalla iväg tillbaks till skolan med han. *vojne vojne*

Nu står det still i hjärnkontoret,har inget att skriva om.
Baj Baj


Kommentarer
Postat av: Anonym

Flummig får man lov att vara ibland ;)

2006-09-13 @ 16:15:49
Postat av: Fröken Lokalsinne

Wow! Det var en rejäl promenad. Säkert ända till Ryssland.

2006-09-14 @ 17:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0