Läkarbesök

Jag har äntligen fått en tid till Lillipilli och hennes skumiga leder.Tydligen till någon ny läkare.Skönt att det iaf inte var någon tid till Mumintrollet eller Stonefejs som han även kallas.Karln har ju inte en uns humor! Månne vad han skrivit i journalerna varje gång man försökt skämta till det lite?" Psykotisk fet kvinna..."  ;)

Kan nån tala om vad det är för äckel kryp jag slår ihjäl varje dag? Ljusgröna knapriga flerfotade päckel. *låter som Pumba va? Knapriga*

Nå niin,nu ska jag göra mig i ordning.Och försöka sminka över mitt halva (!) ögonbryn.....
Så dagens visdomsord blir: Fixa inte ögonbryna när du är tokstressad...man slinter så lätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0