Lördag

Imorse ,efter vi ätit frukosten, for vi iväg på promenad.Väckte den pigga och frächa *en uns ironi* tonårssonen som tog hand om Ida under tiden. Hurtade som fan genom skogen och tom sprang lite grann. Trodde jag skulle dö i sista backen! *pust o flås*
Sen direkt in i en varm bastu. Ahh,vad skönt. =)

Ikväll blir det att fara ut på krogen.Det ni! Är ett år sen jag var ute sist.Betyder alltså att när jag druckigt två öl kommer jag att däcka. ;)

Nu är det bara det tråkiga kvar: att hitta kläder som åtminstonne inte framhäver fläskmagen. *suck* Nån som har att låna en svart sopsäck? ;)

Be nice och håll tummarna att jag inte drabbas av alltför eländig bakis.

Kommentarer
Postat av: iZac

Jag brukar hänga mot bardisken så då syns inte bilringarna så mycket... ;)

2006-09-23 @ 15:13:10
URL: http://seskaro.nu/blog
Postat av: Lena

VA?! Ska du ut på lokal? Wow! Hoppas det blir trevligt! Du är så snygg så du behöver inga sopsäckar. Svammelfia :)

2006-09-23 @ 19:17:04
URL: http://leenlulea.spaces.live.com/
Postat av: Sara

Åå hoppas du får en mycket trevlig kväll och drick inte för mycket så du gör bort dig! ;D

2006-09-23 @ 19:48:30
Postat av: MorsanBaloo

Bra tips iZac! =)
GulleLena,tack =)
Sara,Det blev måttligt med drickandet,men en tequila slank ner iaf. =)

2006-09-24 @ 11:14:07
Postat av: Martinenya

Thank you for producing such a down to earth site.

2009-02-18 @ 10:14:28
URL: http://martinenya.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0