Lördag

Igår kväll var jag till syrran, vi solade,handlade och målade lite.Trevligt var det iaf. Hämtade Lulle och hans kompis kl  nio, de hade varit på kalas.Hem o sova.*ungefär det jag minns från fredagen,ehh jag har verkligen drabbats av alzheimers* Idag har jag målat lite i källaren. Färgen luktade så illa att jag fick lite skallebank. Kari har klyvt ved hela dan.Jag hade just slängt mig på soffan o tänkte nanna lite lätt när Pontus o Minna kom. Talade om att jag vägrar stiga upp innan jag får lite kaffe. ;) Så Minna hade inget annat val än att slänga på lite java. Och som vanligt så hjälpte det, blev pigg. Vi började med matlagningen, gubbarna ute vid grillen o vi i köket. Soffi och Anders kom också. Maten var suvvegod, mums. Improviserade lite (snabb)efterrätt (tackar Hallonmasken för det tipset ) och sen var det bastun nästa. Ah, vad skönt det var att basta o sitta ute på altanen och svalka sig.

För ett tag sen, eller ja mer än ett tag sen, skjutsade jag o Minna ungdomarna till en födelsedagsfest. *be nice*

Både Lilli och Lucas sover i stan så det känns lite tomt här. *även här vill jag säga till dotra mi: be nice*
Hå hå ja jaa vad ska jag skriva mer? Nä skriver inget mer, men lägger in foton från ikväll.

Minna med de vita tänderna =)

Minna

Pontus och Sofia
Pontus o Sofia

Blyger?
Blyga Kari?

Anders
Anders

Ungdomarna (en fattas) var in o käkade innan det var dags för fest.
Ungdomarna

Ida vispar vaniljsåsen
Ida vispar efterr?tt

och så även Sofia
S?ta Soffi

Jesse undvek att hamna på bild och tack o lov fastnar inte jag på bild, måste vara nåt virus. ;)


Kommentarer
Postat av: systeryster

UUNDERBARA bilder på alla nära och kära..och turturduvorna är såå sööta, månne när dom ska tordas komma och hälsa på moster :)

Jo Minnas vita skulle man ha :)

Tack för målar hjälpen !!!

Scrapbooking , det måste vi börja med,kuul.

Kramz , nu stress iväg till jobbet...

2007-04-23 @ 11:10:03
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Asksimone

Great page I will be a return visitor!

2010-05-19 @ 09:19:42
URL: http://asksimone.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0