Onsdag (för det är väl onsdag idag?)

Sitter och är halvdålig fortfarande... Vaknade natten mot tisdag med otroligt ont i magen. Insåg att det handlar om magsjuka,blä. Var och hämtade en hink vid sängen. Var vaken till o från hela natten *så jävla ont* Spydde först på morgonen.Kunde inte föra Ida till dagis så hon stannade hemma och var en snäll tös som mest tittade på tv och lekte i min säng. Låg som en död sill hela dan.
Somnade för natten vid åtta tiden och imorse kände jag mig betydligt piggare,dock ej helt frisk. Orkade iaf köra barnen till skolan.

Det är värsta snöovädret där ute. Sjukt vad det kan ändras fort. Baj baj våren.

Nu orkar jag inte skriva nåt mera.
Hejvejs

Kommentarer
Postat av: Mozzi

Stackars liten, hoppas du mår bättre nu. =)Vet du vad jag har beställt ( en kotikatu fanatiker som jag är)... jo såg att dom kommit ut med första säsongen på dvd, den har jag nu =D cdon.com hade den. 8 skivor, så det lär bli många lååång kvällar =)

2007-04-04 @ 20:29:34
Postat av: Anonym

Stackars dej! Magsjuka är bland det värsta man kan ha!!! Hoppas att ingen hos er blir sjuk nu under påsklovet.

2007-04-04 @ 20:38:18
Postat av: kajsa

Mitt namn kom bort...

2007-04-05 @ 08:54:14
Postat av: Pia

GLAD PÅSK TILL ER ALLA!
Krya på dej med spyeriet.
PUSSIS TOY-PIA

2007-04-05 @ 09:49:52
Postat av: Kajsa

Hur mår ni nu då?

2007-04-07 @ 08:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0