4 M:en for och tittade på de 3 S:en

...som Lilli sa. ;) Mamma,Moster,Marsa och Minna

Orkar inte sammanfatta hela resan men foton kan ni få se. Kan ju säga att vissa saker hanns (tyvärr) inte fotograferas,tex när en av M:en dansade på bordet, samma M fick en tillsägelse av polisen *asg*,ett av M:en bytte från sin M-namn till Mulle, när vi sprang ikapp en buss o fick hoppa på i farten osv.  Roligt hade vi iaf. :)

Syrrans enorma packning
ankas packning

Vi blev skitglada över att se denna skylt, men fan så besvikna vi blev. Av 60 minuters show gick minst 50 minuter till att försöka genomlilda barnsångerna de sjöng! Två(2!!) schlagerlåtar på hela kvällen...
sss skylten


Tjejerna fixar sig iordning för kvällen.
tjejerna fixar
anka fixar

En rökpaus...
tre av fyra m

Shirley var jätteförkyld och kunde inte sjunga,knappt prata. Och de två andra som kunde sjunga valde att sjunga barnvisor.*morr*
de tre sen

Bäst med att fara på de tre S:en var alltså ett R! Robert Asplund som var trubaduren det rockade om.:)
trubaduren o tjejerna

Marsa  o Minna
marsa o minna

Syrran o jag
moster o mamma

En viss MulleMoster med sin kära pannlampa. *asg*
anka med läslampa

Pigga som mörtar steg vi upp och cruisade runt lite här o var.
jag o marsa vid polcirkeln
jockfall
tjejerna vid jockfall
jockfall igen
luppiotomten
anka vid tomtegrottan

Kommentarer
Postat av: Johanna

*Fina bilder*Barn sånger okej..Men dom sjöng iallafall nånting...;)Det låter väldigt kul att få se\höra dom..hamnade ni långt bak??

2007-08-26 @ 19:21:32
Postat av: Anonym

Snygga bruttor!! (o då menar jag er o inte barnvisesångerskorna)

2007-08-26 @ 20:12:07
Postat av: irina

det var jag :)

2007-08-26 @ 20:12:29
Postat av: eira

Åh va kuliga bilder - säkert skitkul!

2007-08-26 @ 21:28:04
URL: http://www.hilldur.blogg.se
Postat av: Vivi

Synd att de inte var som ni hade väntat men av bilderna att dömma så har ni haft de bra iaf!! =)

2007-08-26 @ 22:11:19
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Mozzi

oj oj oj.... skulle ni varit borta mer än en natt så hade ni fått hyra släp ( med tanke på syrrans enorma packning) fniss. och vad ser jag jackor jackor och åter jackor "schvettigt" =)

2007-08-26 @ 23:56:19
Postat av: iZac

Är det självaste tomtemor som sitter i grottan i Luppio? ;)

2007-08-27 @ 08:15:56
URL: http://blog.seskaro.nu
Postat av: Kajsa

Läste i tidningen att Shirley Clamp tappade rösten.

2007-08-27 @ 08:21:40
Postat av: syrran

Åhhh vilken helg, tack för den syrran och dom andra M:en så klart!!!!
Hm..retas över min packning. jo jo men vem var den enda som hade med duschkräm,locktång,hårborste,nattlampa ifall vi skulle gå vilse i urskogen!!! Ni skulle aldrig ha klarat er utan min packning *fniss*..Och jag var ju inte den enda som hade med värmeljus tex.
kraam det måste vi göra om...

2007-08-27 @ 08:59:56
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Mintsi

och som jag skrev i ankas blogg
"ooh va vackert" hehe...det var en mycket trevlig helg hoppas vi gör om det snart igen. Jag borde haft töppöset på mig hela kvällen och natten.....jag är jätte förkyld!krams

2007-08-27 @ 17:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0