Fredag idag

*rap* Oj, ursäkta men jag är såå mätt. Vi har ätit tacopaj och jag lyckas alltid äta för mycket.
Ungarna (minus Robin plus Soffi) sitter o ser på tv. Gubben är på nån radio fieldday på Tromsö. Själv sitter jag och försöker hålla mig vaken. Är så trött och mätt,vilket gör mig ännu tröttare. Tänkte visa lite foton på vad jag inhandlat  idag.
Först ut är det en fläkt  till det nya köket. Är inte _exakt_ den fläkten men nästan.
fläkt
Sen en varmluftsugn med en sån där inbyggd köttermometer
ugn

Och en induktionshäll med touch funktion
häll

Plus en blandare som jag inte har bild på. Men en sån där fiiin rundad sak. :)

Kunde äntligen bestämma vilket kakel vi ska ha! Det blev såna där minismå mosaiklplattor i grå/svart. Tror det blir skitsnyggt med lite mörkare färger ef köket är vitt.
Här är en bild på liknande mosaikplattor.
inspiration

Oj vilken liten yttepytte bild....

Imorgon bär det iväg till Brännaberget. Blir säkert skoj! Just fan, jag har ju lovat att bränna en schlager skiva. Minna sa att hon vägrade åka med mig om jag bara spelar Bon Jovi. ;) Och syrran sa att hon vägrar åka om hon inte får sitta framme. Marsa har inte haft några såna krav ännu. *hehe*

Nå niin, nu ska jag gå och joina barnen.
Be nice


Kommentarer
Postat av: Veronica

Det blir snyggt med mosaiken du valt och fläkt och spis osv... man blir ju bara så avis *fniss*!! Ha så skoj på Brännaberget:-D!.
Kram
P.S! PÅ tal om o bränna hade du Pink åt mig??

2007-08-25 @ 00:53:30
Postat av: MorsanBaloo

Tack :)
Jo just fan,den har jag glömt att bränna.Kom o riv mig i örat om jag inte dyker upp med den i helg, typ söndag.

2007-08-25 @ 01:33:01
Postat av: Anisa

De blir nice!!!

2007-08-25 @ 06:49:12
URL: http://anisa.webblogg.se
Postat av: Lena

Fläkten ser exakt ut som våran! Snygg! :) Det blir skitafint!

2007-08-25 @ 07:51:30
URL: http://leenlulea.spaces.live.com/
Postat av: Amonym

Åka-bil-musik?
http://www.myspace.com/perarnez !
:))

2007-08-25 @ 10:02:25
Postat av: Kajsa

vad fint du kommer att få i köket!

2007-08-26 @ 13:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0