Fredag

Så var det fredag igen... Idag har jag inte gjort så mycket,bara varit hemma. Målat "hörnet" där datorbordet ska stå, målat lite i källaren (taket som aldrig verkar bli färdigt bläää) och målat ett annat kul hörn som bara varit grundat i en tre år...Inte för att det nu har märkts ef både grund och den riktiga färgen är vit, men det har stört mig iaf. Jag lyckas alltid börja med olika projekt som jag sen aldrig får helt klart. *fia i ett nötskal*

Grannen med bebis var på kaffe, roligt. Ida var överlycklig när lilla Dennis också kom. :)

LilliPilliStadsRåttan är i stan, men Robin o Vicky och Henry o de små barnen är hemma. De sitter o ser på Dödligt vapen nu (Mmmmmarabou = Mel Gibson) hihi
Förutom Ida som sover.

Kari är ute i höstrusket o skruvar i extraljus till bilen. Jag nöter data och lyssnar på bra musik.----> Bon Jovis Born to be my baby, den lugna versionen. I love it!

Fick reda på att Markoolio konserten är inställd... som mamma brukar säga: Kaikki mennee niinkuin pttää. Då kan jag o syrran fara till Överkalix på vuxen-koncert! Shirley Clamp,Sanna Nielsen,Sonja Aldén, blir säkert bra. Men en fråga som jag funderat på: Jag måste ju ha börjat bli gammal ef jag frivillit ska fara o lyssna på sån musik?! ;)
Iof så är min winamp full med Takida,Scorpions,Bon Jovi,Metallica, Journey mm så heelt borta är jag ju inte. ;)

Nå niin, nu ska jag lura med Henry på en rök.
Ha det gott!

Ett musik tips: Sonata Arcticas version av Scorpions låten: Still loving you. Den är faktiskt skönt kaxig.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack för pratstunden, alltid lika trevligt:-) Jag ska försöka komma förbi lite oftare! Du kan ju också kika förbi nåndag..vi kan ju fast sitta ute om vädret tillåter.
Kram

2007-08-18 @ 08:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0