Fredag igen (vad veckorna går fort!)

Den "elaka" karln säger att vi ska fara nånstans på lördag och komma hem på söndag,men han vägrar säga vart. Jag,en av europas nyfiknaste, gillar ju inte hemlisar! Tror att jag ska hypnotisera honom ikväll så jag får reda på vart vi ska. *bra idé*
Morsan ska vara barnvakt,men Soffi o Anders är också här på ön.De myser i stugan. Undrade just när de kommer på morgonkaffe.

Ida stannade hemma idag,mysgumman som ligger o sover ännu. :)

Jahapp....och nu tog orden slut,har inte en aning om vad jag ska skriva... Vad har hänt i världen? Anna Nicole Smith har tydligen dött, Ekfors puckot hotas av 3 års fängelse och annat då? I Kalmar får barnen inte kasta snöbollar. Ahapp.
Lika att logga ner när det inte blir nåt vettigt av detta.
Hejvejs!


Kommentarer
Postat av: mozzi

Va roligt ni ska ha i helgen då!!!!.... Vet du om isvägen från Karungi till finska sidan är farbar??? Vet nån???

2007-02-09 @ 11:50:22
URL: http://mozzi.blogg.se
Postat av: Anonym

Oj va sännande med överraskningar... Fast jag vet vad du menar. Jag gillar inte heller hemlisar, är alltfr nyfiken för det.. :) Trevlig helg!

2007-02-09 @ 13:21:48
Postat av: Irina

det var jag som skrev nyss... :)

2007-02-09 @ 13:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0