*garvar*

Jag har skrattat så tårarna sprutat! Bara älskar att läsa på tjuvlyssnat.se  :) Att man sen blir lite idiotförklarad här hemma,det bjuder jag på.
Idag har vi varit hos svärmor och ätit lunch,laxsoppa. *mums* Var en repa till IKEA och inhandlade ett par prydnandskuddar till sängen,snyggt. Köpte även en glasburk,som jag höll på att tappa. Verkar vara nån sorts förbannelse över dessa burkar,iaf i kombination med mig. Sist jag var och handlade så gick ju hela jävla påsen sönder och två glasburkar gick i tusen bitar! *morr*

Nu ringer syrran,ska ta och bubbla lite med henne.
Tjilevipp!


Kommentarer
Postat av: mozzi

Fia har du frågat Sara om sängen? Sätt in en bild på Idas nya säng!!

2007-02-18 @ 21:14:55
Postat av: Anonym

Det har jag glömt! Sängen är inte helt ihopmonterad ännu, foto kommer senare

2007-02-18 @ 21:24:43
Postat av: Vivi

Mmmm, tror snarare det lät
-Tyst ungar, de är väl klart ni vill se markus, snääääällllla....de blir inga mer veckoepngar annnars! ;)

2007-02-19 @ 06:16:13
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: MorsanBaloo

Avslöjad! ;)

2007-02-19 @ 08:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0