Kär ;)

Jag är käääär,ja jag blir sån när man sett en kärleksfilm. ;) Såg Love actually och vojne vojne vad alla blev kära där. *s* Så då bestämde jag mig för att också vara så där äckligt nykär.
Annars då,förutom kär saken? Vi har varit till stan och handlat bl.a ett par skor till Jesse. Hämtade upp Lulles kompis P.H,han sover över. Våran HenryBenry har också kommit idag.Bra, då får man sallad.*fniss* Enligt ungarna så gör vi aaaaldrig sallad,bara när Henry kommer på besök. Soffi och Anders har också varit på kaffe. Kul :)
De egna storbarnen har rymt... Lilli jobbar nu under Provincia och Robin stannade kvar i stan efter deras innebandy turnering( också på Provincia). Jag och Ida kände oss så pass bra från förkylningen att vi orkade fara på besök hos en Carro o co. Alltid lika trevligt. :)
Syrran och jag skumade i telefon och gjorde upp bra och mindre bra planer. *garv* Ena planen blodigare än den andra. Men,huvudsaken man är kreativ ,va? :)

Nu ska jag nog gå och lägga mig. Har varit rastlös hela dan,som att jag glömt nåt....jobbig känsla.

Har inga smarta visdomsord att komma med men har insett att man kan inte bara böja sig ner o dricka ur kranen när man är långhårig. Är jäkligt trist när håret ramlar ner i vasken.Vem vet vad som kan ligga där, en gammal korvbit eller nåt?! Så nu vet ni det. ;)

Kommentarer
Postat av: mozzi

vad har hänt med min blogg???? bara tomt, är det allmän bloggtorka ?

2007-02-26 @ 22:51:19
Postat av: mozzi

hjäääälp mig....kan inte sova....så jag "gjorde" räkningarna och skulle uppdatera min blogg...men nähäää... "missing string" !!!! är det nån länk som har försvunnit eller, den var seg hela gårdagen och så är den helt blank när man gå in på den ( på min bloggsida allså) Mitäs nyt tehdään? Aapua? =O

2007-02-27 @ 05:21:50
URL: http://mozzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0