Sunday bloody sunday

Hehe, kanske inte så bloody men iaf söndag. Sitter här vid burken med kaffe och hårtbrödsmacka.Hur kan det vara så gott med knäckemacka? Man blir liksom helt manisk o måste smöra bara en till,en till en osv

Jesse och Ida är vakna,sitter under filt o myser i soffan.Lullebullebert är en sömntuta. :) Liksom Lilli,men det behöver jag inte ens skriva,att hon sover. ;) Robin sov nog över i stan,det var party för hela slanten. Party verkade det vara i "minnesluckan" (röda huset nya namn) också,gubbarna gick dit efter bastun o efter det har jag då inte sett nån av dem. Men egentligen så vet jag ju inte om de är där,i röda huset. Vad vet jag,de kan ju ha blivit kidnappade av ufosar eller gått med i Missionskyrkan och vara ute o missionera bland sjuka o hungriga barn?!! Fast jag tror nog att de ligger o sover o luktar äckelpäckel..... (men nog hade det varit fan så mycket roligare om de gjort nån nytta,tex i Afrika) *s*

Idag ska jag och ungarna fara till IKEA. Blir att shoppa ett databord till Lucas. Har spanat in bordsskivan VIKA AMON brunsvart och med benen VIKA CURRY röda. Tror det blir skitsnyggt i hans rum. Han har ju mycket röda grejs.
Hittar säkert annat skoj också. Jag bara älskar det där huset.=)

Har börjat läsa Mikael Niemis bok "Mannen som dog som en lax", verkar vara bra. Nån som läst den?

Nu är det bäst att jag klär på mig,fixar lite ansikstkräm o sånt. Har varit o duschat så jag ser som vanligt ut som Alice Cooper. ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Bakningen gick bra, jag satte i annat mjöl också och det blev gott!!
Boken av Mikael Niemi har pappa och Eva läst och de säger att den var bra.

2007-02-04 @ 11:17:47
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: Lisa

Ja men jag grubblar inte över något jag inte skulle grubbla över. Jag funderar "bara" över klänningen. Färgen är vald, jag har en drömklänning i huvudet, men hittar inget liknande mönster som man kan gå efter. Det funderade jag över.. försökte leta rätt på mönster på internet och kaanske kanske hittade ett. Bara kanske. Jag är ju så kräsen när det gäller sånt, uh! :P

2007-02-04 @ 16:26:34
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: Syster yster

Garvar till dina önske tankar hi hi jag hade oxå önskat att det kommit en massa ufosar till baren jag jobbade i på Lördag..och vips så hade alla fyllegubbar vart borta hah ha ha

Boken vill jag låna ..om den är din....och sen beror det ju på hur många stjärnor du ger den..

jag ska blogga i kväll med massor av bilder på CAROLA!!!! I love.....

Kramz / anka

2007-02-05 @ 09:27:32
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Åsa

Bidde det nåt kul från IKEA?

Har alla försvunna karlar kommit tillrätta än då?! ;)

2007-02-05 @ 15:17:13
URL: http://dagar.azala.se
Postat av: MorsanBaloo

Åsa: Kan inte skriva komentar i din blogg.*skumt*
Hittade en massa najs på IKEA förutom skrivbordet...men det kommer väl in här i dagarna, så jag gör ett nytt försök då.

2007-02-05 @ 18:11:39
Postat av: Sara

Tackar och bockar..:)

2007-02-06 @ 09:32:24
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Boken var bra, fick den av Elli och Åke när jag föll år.

2007-02-06 @ 10:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0