Dags för en uppdatering

...men vad ska jag skriva? Har värsta bloggtorkan! Har inte gjort nåt speciellt,bara jobbat och vart hemma. Vi har varit halvsjuka här.Typ en halv dags krämpor av olika sorter.*skumt*
Få se om det blir nån tandläkartripp för Lulle imorgon,han var lite vissen ikväll.

Har hämtat hem lite ny musik. Martin Stenmarck, inte visste jag att han hade så bra låtar. :)
Eller jag kanske inte har gillat hans musik förut? Hm, det är väl åldern som gör sitt.Snart gillar jag väl dansbandstjofräs.Nä fan,det kommer jag inte göra,hur gammal jag än blir. *bestämd*

Idag fyller M år,har glömt att ringa.*ajaj på mig* Och i februari är det några till som fyller år. Herregud,det var ju bara nyss man var 15?! Går livet verkligen så här fort? Måste snart börja planera för pensionen alltså. Iof har jag en ganska bra plan för den. ;)

Nä, nu ska jag sluta skriva en massa bajs. Ska försöka lägga mig i tid idag.Så där riktigt i tid.

Först några tips på bra låtar:
Unloved med Nilsen Kurt,Espen Lind,Askil Holm o Alejandro Fuentes.
I belive med Martin Stenmarck
Not a day goes by ochså med Martin Stenmarck
och så klart min älskling BonJovi med låten Have a nice day


Kommentarer
Postat av: mozzi

Äntligen..! Luncherbjudandet står kvar ifall du har tid..... och det blir nygräddade bullar också. Komsi komsi

2007-01-31 @ 08:12:50
Postat av: mozzi

Va bra att bullorna smakade... nej jag vill inte ha Jhonnie, jag tar hellre Björn eller vad han nu heter (från äntligen hemma)

2007-02-01 @ 19:39:48
Postat av: MorsanBaloo

Ja men Johnnie pojken var ju till mig, du kan ta Björn...vem det nu är. :)

2007-02-01 @ 22:02:17
Postat av: mozzi

Va kommer du inte ihåg Björn????? han som eeee sååå snygg. (suck).

2007-02-02 @ 23:05:26
Postat av: Mikaeljennie

Nice site, welcome to my

2009-02-12 @ 13:24:40
URL: http://mikaeljennie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0