Lite foton

Eftersom det är så mörkt nu så blir det inga bra foton.Alltså snottar jag ett par foton från nätet ist. =)
Så här,men svart, ser våran bil ut. Fiiiiin.
Chrysler grand voyager
Och ungarna sitter som tända ljus för det finns en dvd spelare i den. *s*
dvd i bilen

Idag har jag lyckats få med Kari till IKEA, för första gången.Bra jobbat va? ;) Hittade lite gott o blandat, som tex fina tabletter (öh,heter det så?) till bordet.Har plockat bort vaxduken och hoppas att ingen ska grylla på bordet innan jag hunnit vaxa/olja den.

Nu ska jag ta o snacka lite skit med AnnaPannaKaffeKanna. *baj baj*

Kommentarer
Postat av: mozzi

Så du fick han till IKEA till slut.... jag som väntade på att du skulle hämta mig.... nå vad tyckte han om de då????

2007-01-21 @ 21:29:29
URL: http://mozzi.blogg.se
Postat av: Kajsa

Men vilken fin bil! Förstår att ungarna sitter som tända ljus i den!

2007-01-22 @ 07:28:23
Postat av: Lena

Finus bilus! Men vad är det för märke och modell?

2007-01-22 @ 09:13:28
Postat av: MorsanBaloo

Jepps,jag lyckades. Och han tyckte det var helt okej.Var ju knappt någe folk där så. *s*
Kajsa o Lena,håller helt o hållet med er,bilen är snyggo. ;)
Det är en Chrysler Grand Voyager (samma som den förra men nyare)

2007-01-22 @ 13:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0