Snottade av Hallonmasken :)

DAGENS:
klädsel:
långkalsonger (hela dan!!),t-shirt,munktröja,raggisar
frisyr: tofs
låt: Broken med Takida
tv: CSI NY
vill ha: Kakor!!!! *s*
tråkigaste: att jag inte möblerade om i vardagsrummet
roligaste: inget speciellt,har småskrattat mest hela dan :)
SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Jag o karln
såg dig gråta: Oj! Minns inte ens,det var lääänge sen.
fick dig att börja skratta: Kari
du gick på bio med: Kari-för en sådär 100 år sen. (gillar inte att gå på bio)
du gick på stan med: Lucas,Ida och Nathalie
skickade ett e-mail till dig: hrm,revisorn tror jag
skickade ett sms till dig: Kari
skickade ett lunarinlägg till dig: Nån okänd typ


HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Ja och säkert när jag inte menat det också.
bråkat med ditt husdjur: Jo
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Minns inte

EXTRA:
Vad är du mest rädd för:
Tandläkaren!
Vill du gifta dig: Kanske,men absolut inte i kyrkan med nån marängklänning på
Vem hatar du verkligen: Ids inte hata,det tar bara en massa energi
Varit kär: Japp! *ler*
Kör du bil: I´m a very good driver,som Rainman sa =)
Har du ett jobb: Jeppsi,är ju sekreterare,ekonomiansvarig,städerska,admin osv
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja!
Är du ett hälsofreak: I wish
Är du ensam nu: Nope, Lilla LilliPilli är vaken

FAVORIT:
Rum i huset:
Vardagsrummet eller köket.....kan inte välja
Typ av musik: Rock
Parfym: Escada Magnetic Beat
Månad: Nån sommarmånad
Mat: Kyckling
Dricka: Kaffe
Godis: Choklad i alla dess smaker
Djur: Dammråtta?


Kommentarer
Postat av: eira

*vinkar* Hörru, vi måste ta en kaffe nån dag o surra lite!!!

2007-01-09 @ 08:07:31
URL: http://hilldur.blogg.se
Postat av: MorsanBaloo

Ja det tycker jag med! Vad gör du på torsdag kväll? Jag ska till stan o hämta Lilli då.

2007-01-09 @ 11:44:54
Postat av: Kajsa

Hahaha...Rainman låg jag och kollade på en natt under julen när jag inte kunde somna. Han var ju åxå en eccelent driver...

2007-01-09 @ 19:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0