Massa foton

Idag har jag, förutom jobbat då, rensat massor av ogräs i jordgubbslandet. Till nästa sommar måste vi göra om den, får krupp över allt jävla gräs. :(
Det braiga i det hela var att vi hittade några mogna jordgubbar, såå goda. *mums*
Här är ett foto på Ida (med sin nya klänning) och en bauta jordgubbe.
jordgubbsida

Och ett till Ida-foto med sin andra nya klänning (Tack Mozzi!) Den vita underkjolen hör eg inte till men vi tyckte den passade bra.Och eg är det inte nån underkjol utan en vanlig vit kjol. :)
tuff ungen
Tuff beib eller hur? :)

Soffi o Anders har också varit förbi här. Alltid lika kul. Och min stor-unge har kommit hem efter en helg i Saukojaure eller vad stället nu hette. Skönt, alla hemma, precis som jag vill ha det för att sova gott. :)

Lilli, knasungen, ålar omkring på golvet o fotar(!) Hm,vems knäppgener har hon fått månne? ;)

Nu tror jag att jag drar ett ego kollage. *hihi* Kan inte med att sätta upp ett vanligt foto på mig, så det blir ett i olika delar ist. Mycket bättre så. :)
ögon
håret
mun
panter
glasöga
halva fia

Så där, nu har jag inget mer att säga. :)
Godnatt sovgott


Kommentarer
Postat av: Mozzi

och var är du nu när jag kommit på hur det där msn eller vad det nu är funkar ( tack vare rarasara) ???? va fin hon var i klänningarna fast man bara såg överdelen på den första ( vill se helbild)

2007-07-24 @ 00:26:22
Postat av: Mozzi

Då kanske det blir glass med jordgubbar till efterrätt på onsdag??? Sara kommer med.....

2007-07-24 @ 00:28:39
Postat av: syster

Åhh vad Ida beib är sööt i sina klänningar. Att hon är bra eran Mozzi :) ( tur vi får låna henne ibland)
Hm...jag tror att du köpt din bauta jordgubbe på maxi...inte är mina så där stoora och färdiga på långa vägar!
Vi ses väl snart när jag kan slita mig från valparna....kraamz

2007-07-24 @ 11:48:49
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: jag igen..(syrran)

Men det är ju såå roligt med dina ego bilder...fan syrran du är ju riktigt snygg "bitvis" ha ha kan ju få ett bra stycke pris för dig nångång *grav*..hi hi
Jag ska inte vara elak det är jätte häftigt att göra så där...skicka Lillipilli hit oxå :)
Kramz

2007-07-24 @ 11:51:03
Postat av: Veronica

Jättetjusiga foton på dig, en riktig
*fotomodell*:-)

2007-07-24 @ 14:44:33
Postat av: Kajsa

Hon är verkligen bedårande din lilla prinsessa!

2007-07-24 @ 15:46:51
Postat av: Ingela

Så söta är ni :-)

2007-07-24 @ 19:41:31
URL: http://www.ingelaslekstuga.se
Postat av: Lena

Fina bilder!
Anna nämner nästan varje dag att hon vill åka till min kompis (och menar dig) i Haparrrranda (med betoning på r:en). Vi får väl komma på ett dagsbesök nån dag när det passar er :)

2007-07-27 @ 13:56:00
URL: http://leenlulea.spaces.live.com/
Postat av: Sara

tack för senast och du var helt omöjlig att få kontakt med genom bilrutan idag, du tittade ju helt åt ett annat håll när jag for förbi, knackade gjorde jag också! *S*

2007-07-27 @ 22:19:26
URL: http://saraa89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0