Midsommarafton

Jahapp, då var det redan midsommar. Otroligt vad tiden går fort! Jag och Ida har nyss vaknat o ätit lite frukost. De andra sover, förutom Kari som är nånstans-vet inte var.

De senaste dagarna har jag mest  hängt nere i Lillis rum. Föröskt få det färdigt. Alltså hur kunde jag tro att jag skulle få det klart innan jag åkte till Gotland?! Snälla Mozzi har varit o hjälpt mig. Hade aldrig fått den där recovery tapeten på plats utan henne. Stickig och kliig och bred som fan, blä.
Lite otur verkar jag dock ha... tapeten tog slut o när jag hämtade mer så var det fel färg.*suck* Nå, hämtade mer igen o denna gång var det rätt, men nu tog klisteret slut....Kanske bra så man inte sliter ihjäl sig. :)
Den svarta fondtapepen är uuuunderbart snygg! Måste fota så ni får se.

Jaha,annars då? Lilli o Robin har börjat sommarjobba. Jag jobbar som vanligt, förutom att nu har jag Ida i hasorna hela tiden. ;) Smågrabbarna måste man kolla så de inte bara sitter inne vid datorerna. Sommarlovet ska inte tillbringas inne.Så de så. Har härjat på lite där ute i trädgården också. Slänger in nån bild på det.

Henry Fjord *s* är här över midsommar, ev Soffi o Anders med. Minna o Pontus kommer senare.
Farsan o Mare kommer på måndag, roligt. *sakna*

Nu ska jag gå o söka efter en lypsyl till mina skrynkliga läppar. Har käkat nötter igår o läpparna reagerade på saltet,ser ut som en jag-vet-inte-vad. =)


Lulle o hans vänner röjer lite.
lulle o vänner röjer

Kari o Ida o kobajset. :)
kobajs

Fräst bort en massa skit blommor, satt dit bark ist.
bark o grejer

Toastolen  så klart. =)
image217

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vilken fin dasstol! Ett riktigt utedass...hahaha!

2007-06-23 @ 01:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0