Onsdag (torr rubrik,jag vet)

Jag bara väntar och väntar och väntar på att Vilda ska få valpar.Men nej, det händer inget. *suras lite*
Idag har jag mest tillbringat tiden i bilen,suck. For på förmiddan till stan för Ida for till Mayas kalas.
Efter det skulle jag skjutsa morsan till stugan men först skulle hon handla ditten o datten, hämta grejer här o där. När vi väl kom iväg var det horribla köer pga vägarbete. *morr* När vi kom fram till stugan tyckte jag bilen betedde sig konstigt o visst, det var punktering. Skit också! Tack o lov kom L-G som en räddare i nöden. Hade aldrig fixat det själv. Fatta att extradäcket låg under bilen. Under bilen! Hur dumt är inte det då?!
Nå,han fixade det och vi brummade väg hemåt.Denna gång for vi småvägarna genom Tossa och var till Mozzi på pisspaus. Det bidde även en kaffe o god-fika paus. =)
Vägen från Leippis till E4:an var ungefär lika skit som den första vägen, så det tog ganska lång tid innan vi var hemma gen. Närmare halv åtta tror jag. *trött*

Moffa och Mare kom på söndag. Här är ett härligt foto på dem. Still in love =)
kära oldies

Och sen lite knasfoton på mig,Lilli och Soffi. (Anka, du dåg alldeles för normal ut för att platsa bland dessa hihi)
*tadaa*
knasfia
knaslilli
knassoffi


Kommentarer
Postat av: Mozzi

Nå mutta Fiiiiiia! Du skulle ha kört via Aavajärvi - Naartijärvi - Sangijärvi till E4:an mycke bättre väg!Sitter och väntar på den förbajjade Glassbilen som
skulle ha varit här för ca 1/2 timme sen.... Grrrr

2007-06-28 @ 12:21:23
Postat av: Kajsa

Vad gulligt kort på moffa och Mare.

2007-06-28 @ 12:57:51
Postat av: MorsanBaloo

Mozzi: Naartijärvi låter lite farligt... Hade def åkt vilse och hittat mig själv i Korpikå. ;)
Kajsa: Visst var det kortet gulligt.:)

2007-06-28 @ 14:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0