Hemma

Så var man tillbaks hemma igen, skönt. Våran Hesa resa var jätteskön. Vi sprang på stan o shoppade,var på teater,krogen och på en 30 årsfest. Däremellan har vi garvat. =) Tror att jag fick träningsvärk i magen av allt fnittrande. Jag och syrran delade på en säng,den var max 120 bred. Funkade bra, när den ena vände var den andra också tvungen att vända sig. *garvar* Enda som inte var såå värst kul var när syrran skrämde slag på mig mitt i min skönhetssömn. Hon gjorde nån mystisk högljudd harkling,en sådär 10 cm från mitt ansikte. :D

Trots en miljon foton blev jag inte bra på en enda,så jag tänker bara lägga upp en omgjord bild på mig och syrran. *smart va*
image130
image131

Så tjilevipp eller som man säger i Hesa KaniniPanini ;)

Kommentarer
Postat av: systeryster

*****garvar**** åh vilka roliga minnen, och den där natten ha ha ha inte visste jag att jag kunde låta så hemskt..hi hi hi
Jag har minnsann sattit in i min blogg en massa fina foton på dig!!!!! Och inte har jag behövt göra om dom :)
Tack för en rolig och mysig helg...kaniniPanini...hi hi ( henkilö kohtaiset pileet )

2007-03-27 @ 23:57:15
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Åsa

Ni verkar ha haft en härlig helg! Och familjen med.. :)

Meeer kort ju.. vad är det för fånerier att du inte blev bra på nåt!? Svammel!! *s*

2007-03-28 @ 15:38:56
URL: http://dagar.azala.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0