Sportlovsveckan börjar idag

Hämtade hem två halvsovande killar och deras datorer idag. :) Lulle var vaken nyss,satt i soffan som en zombie,men sover nu igen. Låter han sova till imorgon bitti. Jesse är pigg o vaken,men det tog sin tid att få upp han. Mindes inte ens hur han gått in från bilen. De däckade i bilen innan jag hann ut på E4:an ens. *hihi*

Morsan är också här. Gillar sitt nya rum i källaren,brevid tvättstugan. *en liten vink*
Lilli har fått inflammation i sin höft *stackars liten* men var ändå tvungen att städa sitt rum idag. Jeeesus christ så det såg ut!

Robin beter sig som en trotsig snorbert.Verkar vara full av testosteronhormoner som behöver poppa ut. Retar mig med diverse saker,tex så tror han att han o S kan låna nybilen(!),jag måste köpa kläder för många tusenlappar till honom,han ska ta lån osv osv <----Knäppgök!

Snart börjar tredagarskalasandet. =) Först ut Soffi,sen Christoffer och sist Lisa. *hipp,hipp,hurraaaaa*

Hm, nu bidde det bloggtorka. =)
Ska kolla om jag har några nya foton att lägga ut. (På barnen så klart! ;))

Kommentarer
Postat av: Lisa

Just precis, säg vad kommer han ihåg? Sin födelsedag typ.. om ens det :P

2007-03-05 @ 19:57:56
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: mozzi

Yeehaa !!!!!!!!!!!!!!! Mozzi har återuppstått utan att behöva göra nåt alls, SKUMT eller hur! Nåja jag ville bara meddela dig detta =)

2007-03-05 @ 23:33:03
URL: http://mozzi.blogg.se
Postat av: Lisa

Taack så mycket :) Ja just det, Fia med familj :)

2007-03-08 @ 16:37:49
URL: http://llllisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0