Tisdag

Jaha så vad har hänt sen söndag då? Inte är det mycket. Igår var det "ladda-batterierna-efter-lovet-dag"  senare barngymppa med Ida och ett möte ang Jesses klassresa. Vi åker till Gotland den 20 maj, 12 ungar och 7 vuxna. Har redan lite stress över att vara borta hemifrån så länge. *typiskt mig*

Idag har jag jobbat och efter att jag hämtade barnen kom Linn och Sussi hit på kaffe och lek. Trevligt :)
Ska väl fara tillbaks till kontoret om ett tag. Tänkte fara på stan imorgon och då behöver jag jobba bort lite jobb. Eh, låter ju lagom sjukt "jobba bort lite jobb"

Idag var det jäkligt nära att jag gav upp hela Gi ätandet. Är såå less på omelett och ägg i alla dess former! *blä* Men sen råkade jag väga mig och insåg att det faktisk trillat nåt kilo, fast det inte syns nånstans... Så då fick jag lite inspiration att fortsätta. Måste ta mig i kragen och söka lite goda recept. Blir att man slarvar o äter halvkasst ef det bara är jag som käkar efter Gi metoden. Ja,där ser ni, nu fick jag det att blir Karis fel. *asg* Alltid bra att skylla ens fläsk på nån annan. ;)

Vet inte om jag skrivit det i ett tidigare inlägg men jag har fått en ny rynka. Kände riktigt hur det kändes skumt vid ögat och tro du fan inte att det var en ny rynka där?!  Surt...
Nå niin, nu ska den här rynkiga tanten pallra sig iväg till jobbet igen.
Be nice

Kommentarer
Postat av: Mozzi

ååå va fubbigt, ska du till Gotland!!!! jag vill också följa med. Rynkor hmm, men det är väl bara skrattrynkor..... (hoppas jag). Nä nu ska jag leta efter texten till God morgon så jag kan sjunga den till dig imorgon =)

2007-03-13 @ 21:10:29
Postat av: Kajsa

Vad exakt är det du äter? När äter du alla dessa ägg? jag har ju sett dej på stan och du har ju verkligen gått ner i vikt, jag vill åxå men har ingen inspiration...kan du inte dela med dej ett enkelt tips?????

2007-03-13 @ 22:31:07
Postat av: MorsanBaloo

Mozzi: Neeej,du får inte sjunga den! *håller för örona*
Kajsa: Äter mest ägg till frukost,mellanmål o om jag håller på att hungra ihjäl på kvällen...alltså mycket ägg. Jag tror att du kanske råkat se fel eller rent utav sett nån annan,för jag har inte gått ner mycket,bara nått fnuttigt kilo.

2007-03-13 @ 23:33:33
Postat av: Lisa

Ja jättebra :) Men såna kvällar är tyvärr väldigt sällsynta. Fast nu blir det andra bullar. Suvvebrakvällar kommer lastat!

2007-03-14 @ 09:07:11
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: Sara

Men fyy vad fusk, vi fick aldrig åka på någon klassresa, det längsta vi åkte var till Teknikens hus och det var bara några få gånger!! :o

2007-03-14 @ 11:44:50
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: Vivi

Jaaa, 2 ggr o ingen av gångerna kom du in på kaffe.......

2007-03-14 @ 17:29:08
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Kajsa

Nix, jag har inte sett fel!

2007-03-15 @ 09:22:13
Postat av: Åsa

Men alltså.. hallååååå!
Din rss-funktion funkar visst inte sedan bloggen brakade.. :( Tänkte att du varit lika tyst som jag, och så har du skrivit en hel massa!!!
Hämtar ju blogginläggen via rss direkt i mitt mailprogram, så jag surfar ju inte runt annat än till dem som inte är där. Tur jag tittade in här till slut då! ;)
Fiiint du har gjort! Och DUUUTTI som börjat med gi-andet igen! Jag har också kört igång, -1,5 kg sedan i söndags. Jippie! :)

2007-03-16 @ 20:01:51
Postat av: MorsanBaloo

rss funktion?! Bra att du hittade hit även utan den. :)
Imorgon ska jag storkoka gi käk till mig för annars äter jag bara ägg på längden o tvären. *blärk*

2007-03-16 @ 21:48:41
Postat av: Mozzi

Hallåååååå där... update, update... =O

2007-03-18 @ 11:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0