Lördagkväll

Så där, lugnet har lagt sig i huset. Ida sover, smågrabbarna sover över hos kompisarna på Fridhem, Robin är i Lule och bara Lilli och jag vakna. Kari har dragit iväg till Pontus för ett antal timmar sen, verkar inte hitta hem heller. Spela roll...
Har haft en ovanligt lugn och framför allt tråkig helg. Igår var Lilli o Robin borta,så det var bara de tre små här. Och killarna var på kalas så då var det bara jag o Ida hemma. IIIh alldeles för lungt för mig! Eller så är man bara inte van. Nåväl, senare på kvällen kom grabbarna på att deras kompisar BrödernaBus skulle sova här. Så då blev det iaf lite liv i luckan. :)

Idag har jag mest suttit och ritat kök,badrum och annat kul. Jag bara älskar att göra om huset, på papper. ;) Insåg att om ca 5 år kan jag få tillbaks matsalen. För då behöver vi inte så många sovrum, däremot behöver vi ett stoooort matbord och många stolar.Plus att vi gör om i källaren så det blir två ordentliga rum ist för ett. Efter att vi river en vägg blir matsalen 40 kv2 (vet inte hur man skriver det på datorn) Idag är det två sovrum.
Nå det är länge tills det. Vem vet, jag har kanske sålt ungarna på Blocket,brännt ner huset och skickat karln till Saudiarabien före det. ;)

Hittade en massa sköna inredningsgrejer på http://www.myfirstroom.se/ , tex deras väggord. Ska beställa några såna, tex ordet Närhet som jag ska sätta upp på väggen där jag har bara fotografier.
Gillade även dessa visdomsord: All the coffee in Columbia won´t make me a morning person. =)

På tal om citat och visdomsord så är detta dagens sanning: Du är aldrig så ensam i ensamhet som du kan vara i tvåsamhet.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tackar :)

2007-05-05 @ 23:49:52
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: Lisa

Ja faktiskt :P Men det är ju så skönt att vara ensam :) Inte det att han är störande på något vis eller skräpar ner (vilket jag oftast brukar störa mig på ;) ), men bara av att vara ensam. Lovely.

2007-05-06 @ 09:54:55
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: eira

Åh vilken underbar länk...massa fina saker!

2007-05-06 @ 09:56:11
Postat av: Irina

Dem där väggorden har jag oxå spanat in...menfattar inte riktigt hur det funkar..kan man sätta upp dem o sen ta ner dem om man flyttar (eller lessnar..) *trögoirina* :)

2007-05-06 @ 12:22:54
Postat av: MorsanBaloo

Irina: jag har ingen aning, det står så dåligt om hur man ens sätter upp dem.

2007-05-06 @ 18:03:06
Postat av: Hermanzara

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2008-12-11 @ 09:19:32
URL: http://hermanzara.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0