Onsdag

Idag har varit en stressdag. Hujja! Tänker inte gå närmare in på det, ville bara få klaga lite. *fniss*
Ikväll har Lilli åkt på resa med Station gänget, till Tallin. Huuu vad långt borta! De åker tåg till Hesa o där möter Moffa dem. Han ska visa dem lite ungdomsgårdar  o sånt. Sen på kvällen åker de över till Tallin. Jag har tröstat mig med att Moffa kan vara där på ett par timmar om det är nåt. Men jag tror o hoppas att de kommer att ha en rolig resa.
Öööhh......... bloggtorkan kom emot som en vägg.

Bara att lägga ner. Och lägga sig för dagen. Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tur att moffa finns nära...

2007-05-31 @ 08:20:33
Postat av: Mozzi

Sofia var och hämtade sitt..... ursnyggt, korsetten blev riktigt bra nu. =)

2007-06-01 @ 11:06:08
Postat av: Sara

Nå nu är det uppdaterat! ;) När kan jag komma och hälsa på? :P Jag har ingen skjuts och jag har ingen lust att cykla, har gjort det en gång och vill inte göra det på ett tag igen *S*

2007-06-02 @ 13:03:05
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: MorsanBaloo

Sara: Du kan komma när du vill. Oftast är det nån som kör mellan stan och ön så bara att hojta till. Cykla? Åååh no! :)

2007-06-02 @ 18:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0