50 knäppa frågor

1.Tre namn jag lyssnar till: Fia,Mamma hrm, har inga  smeknamn
2. Någonting jag tycker om med mig själv: att jag är stresstålig
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: mitt morgonhumör!
4. Detta är jag rädd för: Att något hemskt ska hända mina nära o kära och sen är jag hysteriskt rädd för alla flygande äckelpottor,typ getingar...och rottweilers
5. Tre saker jag vill varje dag: Ha morgonkaffe, tygla mitt morgonhumör och röka...
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: sjunga, prata utan att svära lite grann iaf, skriva snyggt 
7. Detta tycker jag om att göra: umgås med min familj,läsa inredningstidningar,surfa *kasst*
8. Detta vill jag göra just nu: vill lägga mig på soffan o slöa men skafara på barngymppan med Ida
9. Bästa känslan: älska och att få känna sig älskad (snodde meningen av Lisa men den är sann iaf)
10. Värsta känslan: att känna sig otillräcklig
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: snäll,rolig och älskar mig tokmycket :)
12. Är du kär just nu: eh, jo visst så kär man är efter ca 18 år.Är ju på ett annat plan är någon nyförälskelse
13. Jag vill gifta mig: njä
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Se mina barn och barnbarn växa upp till harmoniska och lyckliga personer.
15. Min käraste ägodel: Måste ju vara min dator! *s*
16. Något jag vill ha i present: oj, kommer inte på nåt 
17. Detta har jag på mig just nu: samma som vanligt, jeans och t-shirt.
18. Favoritkläder: se svaret ovan
19. Favoritdjur: dammråtta?
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: rock
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället (just exakt just nu i skrivandets stund):  Poets of the fall- The beautiful ones, Hinder- Lips of an angel
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Oj,det var ju ganska länge sen jag gick i skolan och då var helt klart matten tråkigast och teatern roligast.
23. Stjärntecken: vattumannen
24. En bok jag gillar: Henning Mankells böcker om polisen Wallander
25. En film jag gillar: Grease! hehehe
27. Favoritdoft: kaffe (nån favvoparfym har jag inte, är mest bara jävligt allergisk mot parfym)
28. Detta äter jag gärna:  Pasta av alla de sorter
29. Dricker helst: vatten eller kaffe
30. Favoritgodis: choklad!
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Bali?
32. Färg på mina ögon: bruna
33. Min längd: 164½ cm
34. Jag tror på: -
35. Jag spelar: guitarhero ;)
36. Person jag beundrar: -
37. Så här bor jag: bra och lugnt ute på Seskarö
38. Antal döda krukväxter i hemmet: många...
39. Det här tänder mig: -
40. Det här gör mig avtänd: packade människor som tror sig vara guds gåva till kvinnorna
41. Favoritfärg: svart
42. Favoritcitat: han är nog dum i hela huvudet ;)
43. En hemlighet jag vet: -
44. Bästa present jag fått: Svårt. Men senast igår fick jag rosor av min son och det kommer jag glädjas åt länge. :)
45. Senast köpta skiva: Nån bajsskiva vi köpte i Skellefteå, bara för att ha nåt att lyssna på i bilen
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ögonen kanske
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: vikten
48. Udda förmåga/egenskap: -
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en flodhäst? Fia Flodhäst, nej fan, jag skulle vela vara en snygg svart panter. =)
50. Jag utmanar: alla på min "länkarlista" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0