Rackarns söndag...

Får väl döpa om bloggen till Söndagsbloggen. ;)
Hm, hur i hela friden ska jag kunna summera hela veckan? Jag har ju världens sämsta minne. Nåja,gör ett försök.
I måndags var jag hela dagen i skolan. Var med Ida på förskolan. Sen var det barngympa och ett möte ang klassresan.
Tisdag....öh, ingen aning men säkert en vanlig jobba-städa-laga mat dag.Just ja, var även på Lillis utvecklingssamtal.
Onsdag- Just ja, då kom syrran,Mange,Anton,Soffi och Anders på kaffe. De firade Lulle i efterskott.
Torsdag- åkte till stan direkt på morgonen. Jag, Mozzi och Sara var på IKEA och fyndade lite julklappar. *hemligt hemligt*
Senare på eftermiddan var det Idas dansträning i stan. Himla körande fram o tillbaka.
Fredag då, gjorde nog inget särskilt mer än jobbade och det vanliga. Minna o Pontus kom på fredags bastu. Svor lite över att Mattias åkte ur Idol,men ja så länge Daniel och Amanda är kvar så är jag rätt nöjd.
Igår lördag målade jag lite på det sista i köket.
Idag har jag röjt i köket och i hallen. Städade bort en miljon skor. *pust*
Fatta vad bra man är på att dra ut på det sista i köket. Har yttepytte lite kvar att måla vid listerna, få se om jag ids  göra det idag. Nästa vecka kommer elektrikern och fixar kontakterna. Då är allt klart. :)
Tänkte faktiskt lägga in lite foton på köket idag. Ovanligt va? ;)

Så här såg det ut i köket när vi började riva. Mörkt o jävligt
köket före
och så här blev det.
köket efter

Slänger upp några fler köksfoton
fias kök 7
fias kök 6
fias kök 5
fias kök 4
fias kök 3
fias kök

Höll på att glömma! Min Lillipilli har ju gjort två supersnygga tavlor som jag ville visa här. *stolt mor*
tavla svart

tavla vit

Kommentarer
Postat av: Sara

Ni har så snyggt kök!! :D

2007-11-18 @ 18:45:36
Postat av: syrran

Och du säger till mig att tänka på blodtrycket och inte stressa, har du tagit ditt..jisses vilken vecka.
Är sååå avis på ditt kök, supersnyggt. Och vars har du köpt kökshandduken??LÄcker!!!

Glöm att min fiina orange nattlinnet ska till pyjamas himlen, är du inte KLOK!!! Den blir till en snuttis när den inte går att använda mer..men jag kan ju tänka på att inte ha på den när det kommer folk hi hi

Kramz och saknar dig....

2007-11-18 @ 20:33:51
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Veronica

VAd snygga tavlor.. inte visste jag att ni hade en konstnär till dotter:)
VAr också på IKEA både Torsdag o Fredag, köpte lite smått o gott:)
De är alltid kul och se före o efter bilder.. fräschar upp minnet hur de såg ut innan!
Kikar in nån dag på lite surr:)

2007-11-18 @ 21:10:37
Postat av: kajsa

Verkligen fina tavlor hon gjort dotern din! Åh vilket kanonkök!!! Här blir det inte ens ett skafferi...fast jag ger hintar om det varje dag...suck!!!

2007-11-19 @ 08:54:30
Postat av: annika

fan vad fint kök! :) och lillis bilder är så fina dom också! :)

2007-11-23 @ 09:41:23
Postat av: Pontus

Hej,



Ute och surfade runt lite och hittade in på din blogg. Såg att detta inlägg är några år gammalt så vet inte om du har koll på den. Jag såg iaf din dotters tavlor och föll för dem och skulle därför vilja fråga ifall din dotter fortfarande gör konst? Vart kan jag leta isf. Tack för hjälpen =)

2010-05-28 @ 01:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0