Söndag igen

Hujja vad jag varit dålig på att blogga.:(
Sammanfattar veckan lite snabbt: äntligen fått glas skivan på plats i köket,  mycket rännande i stan på ärenden, jobb, prommisar, barngympa, dansträning, ikeabesök, städning, nattgäster, bastubadande och idag lite Halloweenfirande.
Här är ett foto på mig och min minihäxa. =)
halloween

Så här smarrig tårta fick vi (tack Carro) och bålen var supergod trots att den också var äckligt grön. ;)
fika

Nu ska jag lägga mig och hoppas att jag sover bättre än igår. Drömde bara en massa mardrömmar, blä.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: kajsa

men så gott det såg ut! Fina häxor!

2007-11-05 @ 06:58:06
Postat av: Eira

Japp Gardell var toppen!!
Nåt som alla borde se och uppleva!

Fin bild på dig och lill-häxan Ida!!!

2007-11-06 @ 11:15:36
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Linda

Mums så smarrigt det ser ut :)

2007-11-06 @ 17:02:42
Postat av: Lisa

Vad kul att höra :) Jodå bildbevis kommer, om dansen kommer ;D Och det gör den! Om vi så måste shaka loss med henne så kommer den :D

2007-11-07 @ 10:45:42
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: anna

Har du gått nån tänka positivt kurs nyligen :) Blää du skulle se hur jag såg ut på de bilder som jag INTE sattit in på bloggen!!!!
Ni var ju riktigt tjusiga häxor du och Ida, sådan mor sådan dotter. Min hatt var så stor så den bara gled ner i ansiktet på mig :) detsamma gällde Savannahs hatt så hon tog av den tillslut.
Jo tårtan föll alla barn på läppen och innehållet var jätte gott. Danne var den duktiga bagaren denna gång.
Jag måste fota valparna med idag, de ska in på blocket. Dom fyller ju 8 veckor på söndag så det börjar bli dags... skulle ha varit det förra veckan allra helst. Nå jag har inte besiktning före den 14:e så det är lugnt.
ha det gött bruden :)

2007-11-07 @ 15:41:34
URL: http://wiccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0