Luletripp

Vi hade jättekul i Lule! Leos Lekland rekomenderas till alla med lekglada barn. Lena med lill-Anna kom och fikade med oss där, trevligt. Här är några foton därifrån

Lucas och Lilli i bollhavet
lulle o lilli i bollhavet

Jesper i bollhavet
bollhavs jesse

Bus-Ida
djungelida

Anna och Ida
anna o ida

Och jag
*hujja, var tvungen att ta bort fotot på mig,fick krupp för det var en jäkla närbild*

Efter Leos for vi till hotellet. Vi åt god middag och hade det allmänt mysigt i den fina restaurangen. Bra service!
Sen var det dags för bastu och bad i poolen. Vi hörde att det var en mixbastu så vi hade givetvis våra badkläder med oss. Men vi var de enda med badkläder! Där satt tre-fyra gubbar och alla var spritt språngande nakna! *host,host*
Herrabalajka! Var lite pinsamt, minst sagt. Nåja, vi bastade och badade i den iskalla poolen iaf. Sen var det tv-tittande på rummet. Jesper sov med Lilli i eget rum.

Ida speglade sig. :)
spegelida

Lulle vilar efter maten
lulle vilar

Imorse ringde klockan 8.30, jag hoppade i duschen,sen frukost. Mumsig god frulle! :)
Efter liiite irrande och körande på Universitetets cykelvägar hittade vi Teknikens Hus. Här är lite foton därifrån.

Pojkarna cyklar
pojkarna cyklar

Nästan hela gänget
mamma o barnen

Lilli kikar efter ...vad?
lilli kikar

Tyvärr hittade vi inget guld.
ida,mamma o lucas

Sen var det dags för lite shopping. Vi handlade kläder från bl.a JC och smått o gott från Mique. Hann med en fika på Åsas kontor,dit även Lena hittade. Trevligt! :)
Efter lite mat körde vi hemåt. Och nu har jag packat upp och packat om väskan. Imorgon bitti åker jag och Kari till Skellefteå. Bussen går 7.20 från E4:an Zzzzzzzzzz

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj, här var det minsan full fart ;) Ni ser ut att ha haft det trevligt! Vad ska du och kära morbror till Skellefteå och göra? :)

2007-10-25 @ 23:08:35
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: Veronica

De verka som att ni haft kul.. Måste nog också dit nån gång!
Har sålt alla kaker så jag kommer förbi med cashen nån dag under helgen;)

2007-10-26 @ 09:49:25
Postat av: Lena

Vad bra att det blev en lyckad tripp hit till Luleå. Roligt att få träffas också. Två dagar i rad! :)

2007-10-26 @ 10:07:41
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18317
Postat av: Eira

Ser ut som att ni haft en kul dag. Jag vill se Lillis hår bättre - det ser så snyggt ut!!

2007-10-27 @ 08:44:17
Postat av: kajsa

Vad roligt ni har haft det!

2007-10-27 @ 09:16:15
Postat av: Minna

hello kaveri,
jaa du du har åkt runt och det har jag med....har ju som sagt sett markus på nära håll kan man ju säga men det var inte lika kul som ni har haft det ser jag juh!!!*aaaviiiis*hade gärna varit med er o lekt!och ätit frulle

2007-10-28 @ 01:26:40
Postat av: Åsa

Nå, hur har helgen varit? Har du piggnat till från allt flängande?? KOM IHÅG ATT STÄLLA OM KLOCKAN!! ;)

2007-10-28 @ 08:03:39
Postat av: Linda

Wow, vad härligt ni verkar ha haft det :)

2007-10-28 @ 11:23:52
Postat av: /B

Mne hallå hallå - varrför var inte jag inbjuden? *buhuu*
:-)
/B

2007-12-03 @ 20:41:46
URL: http://lyckligagatans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0