Måndag

Go´kväll
Ett litet snabbt inlägg om dagens händelser. Snickarn har varit och lagt mosaiken. Snyggt! Här är ett par foton. Så här ser det  ut när det är lite småmörkt. På dagen i ordentligt ljus är det ljusare.Och mera silverfärgat.
mosaik o häll
mosaik o burkar

Förutom det har min dag varit som vanligt.Jobbat lite,lagat mat,plockat lite, varit på barngymppan med Ida osv
Imorgon bitti åker jag med svärmor till Kemi. Ska även hämta lite tapet o silikon o sånt. För att sedan på kvällen åka tillbaks till stan på Hem o Skola möte. Gaaah, hur ska jag kunna stå emot allt go´fika som det alltid bjuds på? ;)

Nä, nu måste jag gå o sova men slänger in ett foto på Kari o Anders när de lade det nya taket. Enkelt och billigt. På fotot ser man kanske inte så bra men det nya taket är iaf såna där plattor som man bara limmade och skjöt (huh,skriver man så) fast med nån häftpistolsliknande sak, en kolijox helt enkelt. ;)
nytt tak
Nattinatti och om det finns någon här som är haj på Facebook (ja jag föll för grupptrycket o skaffade en) så får du gärna lära mig. Fattar inte ett smack!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Joannah håller på med Facebook. Jag vet inte ens vad det går ut på...Vad snyggt det blev! Vars köpte ni mosaiken?

2007-10-02 @ 06:45:07
Postat av: Veronica

Vad snyggt de blev:-)
Facebook vad sjutton är det,aldrig hört talas om?
Nåj får väll höra och se mera när jag kikar in...
Have A Nice Day:-)

2007-10-02 @ 13:10:06
Postat av: Mozzi

Du bordes nog få nya spishanddukar iaf.=)

2007-10-02 @ 15:04:54
Postat av: Åsa

Jag skaffade ju facebook igår! Fattar nada.. men jag ska prova lägga till dig.. om det lyckas.. *s*
Guuu så schnyykkt det blir i köket!

2007-10-02 @ 20:10:56
URL: http://dagar.azala.se
Postat av: Ingela

Åhhh så snyggt du får det i köket!

2007-10-03 @ 08:14:05
URL: http://www.ingelaslekstuga.se/
Postat av: Lisa

Åh vad snyggt! Riktigt fräscht! Det skriker nytt nytt nytt, måste komma och se med riktiga ögon!

2007-10-03 @ 10:27:34
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: Linda

Så snyggt det blir i ert kök, är sååå avis :)

2007-10-04 @ 18:36:19
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0