Trött

Har inte fastnat i köket *garvar åt Lenas kommentar*  har bara varit så jäkla trött. Och har inte haft nåt  vettigt att skriva. Har fortfarande inget vettigt att skriva... :)
Idag har jag haft trevligt kaffesällskap iof.Det är ju vettigt att skriva. :) E med sina kottar.Så både jag och Lill-Ida var nöjda o glada. Ida var lite krasslig på förskolan idag, hämtade henne lite tidigare.Men sen hemma sa hon att hon inte alls känt sig sjuk utan ville bara hem... Och det sa hon när hon insåg att det inte blir någon barngympa. Så hur i hela friden ska man veta. Speciellt sjuk har hon iaf inte varit. Kanske lite småhängig... Eller bara trött som mor sin.
Nä, nu är det slutgnölat. Ska nog gå o sova nu.

Be nice folks :)

Kommentarer
Postat av: Ulla

Det är svårt det där när barnen säger att de inte mår riktigt bra. Är de verkligen det eller är det något de vill missa eller är det jobbigt på något annat sätt. Men det är viktigt att tro på dem, för vem ska de annars lita på.

2007-10-16 @ 07:22:34
URL: http://ulla67.blogg.se
Postat av: Grannen

Har samma dilemma här hemma...säger som dig

2007-10-16 @ 11:50:12
Postat av: Grannen Igen =)

Såg att en del av texten försvann!
Vet ej varför.. kan de bero på att Dennis var i famnen och studsa medans jag skrev=)
nåja fortsättningen var iaf... Hur ska man veta?!

2007-10-16 @ 11:58:27
Postat av: Lena

Se där! Du fick ju ihop några rader iaf :)

2007-10-16 @ 18:25:12
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18317
Postat av: kajsa

Har en ny bloggadress nu! kasper har vart hemma
pga mammasjuka...

2007-10-18 @ 13:14:24
Postat av: Ulla

Jag känner mig helnöjd med köket. Sen är det ju så att smaken är som baken, men för tillfället är det här mitt drömkök.

2007-10-19 @ 05:37:58
URL: http://ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0