Har ingen aning vilken dag i ordningen

men så här såg det ut iaf på söndag.

Dammit som f_n
damm

Här är den sista bänkskivan på plats. Måste bara hitta snygga konsoller till den.
bardisken
Plasten är kvar på alla skåp, det är därför det ser så där småbubbligt ut. :)

Här är mosaiken jag ska ha och den tapeten som kommer mellan över o underskåpen.
mosaik o tapeten
Och neeej,den är inte grön utan gråaktig. Så de så!

Jag tror det var Vivvi som undrade över måtten i köket.*springer o hämtar ritningarna* Själva köksdelen är ca
 4,2 m*3,2 m Sen är matplatsen ungefär lika stor. Den väggen med överskåp är alltså 3,2 m

Nu ska jag ta o snyta min snoriga näsa. Är förkyld. Snickarn kommer på tisdag nästa gång.Lite synd att det är så många dagar emellan.Han har jobbat 5 dagar totalt. Om han hade kunant vara här varje dag hade köket varit klart. Nåja, snart så. *tröstar mig själv*

Baj baj

Kommentarer
Postat av: Anna

Skrattar, försök inte Kristina, det e åldern som gör att säng gåendet blir tidigare :D Nä skoja, inte kan det va så för det skulle ju betyda att jag som är bara pytte lite äldre än dig måste gå i säng ännu tidigare ju :)

2007-09-13 @ 14:28:02
URL: http://wiccan.blogg.se
Postat av: Pia

Hej vännen oohh va fint ni får i köket. Sorry jag inte hann förbi er på seskis allt gick i 190 som vanligt.....vi var ju bara från fredag e.m till lördag e.m. i happis.....men vi ses nog till sommaren när jag kommer upp med min Black Widow....ska ta min första mc lektion på måndag :-o puss och kram

2007-09-13 @ 14:44:59
Postat av: kajsa

Jag förstår att du vill ha det klart nångång, det blir så himlars fint!

2007-09-13 @ 22:18:48
Postat av: syrran

Åhh vad snygg tapet och kakel/mosaik !!!*tummen upp*
Det blir nog bra och snaaart är det färdigt, du är bara jätte lessen och trött för du är sjuuk och snuuvig*tröstar*
Kanske jag kommer förbi under helgen.....om jag har en bil....Kraamz

2007-09-14 @ 07:11:34
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Katja

vad roligt med nytt kök,det är ju hjärtat i huset;)

2007-09-14 @ 07:56:08
Postat av: Annika

Wow, vad snyggt det blir i köket. Har inte varit in här på länge, så jag hade ingen aaaning om att ni hade värsta röjet på gång!!

2007-09-14 @ 12:35:49
Postat av: Åsa

Oj vilket snyggt mosaikkakel och vilken snygg tapet! Kommer att bli ursnyggt till det andra ursnygga! *s*

2007-09-14 @ 19:17:55
URL: http://dagar.azala.se
Postat av: Ingela

Vad fint det kommer att bli!

2007-09-15 @ 15:33:14
URL: http://www.ingelaslekstuga.se
Postat av: Martin

Hej!

Snygg mosaik:) Vi har varit på jakt efter just den sorten länge eftersom vi har likadan i vårt kök och nu ska komplettera med mer. Vet ni vad den heter och var ni köpte den, eller har ni över lite som ni skulle kunna tänka er att sälja? Maila gärna. Vore så kul om ni visste för den verkar inte finnas kvar i sortimentet i någon affär längre.



Vänliga hälsningar

Martin o Hanna



2009-09-27 @ 12:19:43
Postat av: Martin

[email protected]



är mailen...:)

2009-09-27 @ 12:21:19
Postat av: Liyah

Gud vilken snygg tapet! Får man fråga var ni har fått tag på det? Håller på att flytta nu och tycker denna skulle passa perfekt!



Hör gärna av dig genom mailet!



Mvh

2010-02-04 @ 18:14:00
URL: http://liyahchen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej! Vilken fin tapet! Den skulle jag vilja ha i mitt kök oxå! Vet du vad den heter?
/Sofia

2013-07-19 @ 08:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0