rubrik?

Garvar åt syrrans taskiga(?) komentar! :) Jag-en pain in the ass unge?? Neeehej inte då, snäll som ett lamm. *garvar lite till*
Ja ja,jag var en enerverande skitunge som till råga på allt såg ut som Stina i Saltkråkan! Nu är det sagt.

Köket...*ler* det börjar bli klart. Idag har jag primat (eller hur det nu stavas) och det verkar som att Snickarn kommer o kaklar idag. :)
Handtagen är på plats, se nedan
handtag

Igår satte vi ugnen och hällen på plats också. Dock i den felaktiga bänkskivan,men ändå. Här ett foto på snickarn. Vad klurar du på? :)
snickarn
Och nej,jag har inte sprungit dit med den där vasen! Den bara råkade stå där.

Hm, fler foton då? Jo här får ni se vad fröken fräken gjorde igår när hon skulle gå på toa o kissa.
Före
långhåriga ida

och efter....
korthåriga ida

Håhåjajaa en till frissa-wannabe i familjen? ;)

Så där, nu ska jag springa över till kontoret o jobba lite.

Be nice gummibajs


Kommentarer
Postat av: Vivi

men de blev ju bra klippt!! Så inte gnälla...
=)

2007-09-19 @ 12:27:12
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Sara

Gud vad fint ni får i köket!!! :D
Ida får gärna klippa mitt hår nästa gång ;)

2007-09-19 @ 14:16:04
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: Anna

Jo vi ska ändra på kyl/frys dörren men ides inte börja nu när vi ändå ska byta ut dom. Oh vad jag längtar till att vi oxå börjar få ugn o häll på plats. Visst blir det roligt och frma för allt snyggt med nytt :))) Och vi har ju såååå bra smak du och jag

2007-09-19 @ 15:50:39
Postat av: Pia

Hmmm den snickarn du.....kan du hålla fingrarna i styr he he. KRAMIS. Ps fin lugg det där minns jag var mode när jag var liten också, hehe.

2007-09-20 @ 08:02:43
Postat av: kajsa

Mkt cool frilla! Tyckte att jag såg dej på Ikea i dag eller jag såg dej men just när jag skulle vinka så vände du dej bort...fyndade du nåt? jag var bara där och åt med Janne.

2007-09-20 @ 14:37:50
Postat av: MorsanBaloo

Alla:Ja visst är hennes frilla fin. :)
Pia:Snickarns frilla eller utseende tänker jag inte komentera.*s*
Kajsa:Ja visst var jag på IKEA och lunchade idag,men tyvärr såg jag dig inte. Handlade inget,vi hade lite bråttom så det blev bara lunch.

2007-09-20 @ 16:16:21
Postat av: Lisa

Jo det kan jag göra, äger ingen själv men det ska nog inte vara så svårt att låna en :)

2007-09-21 @ 09:32:35
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: Pia

Varför ingen kommentar om snickarn????vem e de då?

2007-09-21 @ 13:09:12
Postat av: Ingela

Oj, vilket fint kök ni får! (Och du, den där snickarn kan du väl skicka över hit sen... ;-)).
Fröken fräken är en handlingskraftig tjej! Hon kan få klippa lugg på mig oxå, jag kommer mig aldrig för...

2007-09-23 @ 08:15:17
Postat av: Sussi

jamen...det e ju Perre. IKEA-PERRE! Måste komma o kika på köket. När ska vi dejta???

2007-09-27 @ 21:51:58
Postat av: Vegardsabrina

Great site. Keep doing.

2008-09-04 @ 13:59:00
URL: http://vegardsabrina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0