Söndag

Fredagen blev inte alls lugn på det sätt jag trodde. Killarna fick inte swichen att fungera så de terroriserade mig med ca 73 samtal. Jag försökte lösa problemet enligt alla sätt jag kom på men icke. Hade alltså tre halvsura gossar gnölandes både i soffan o i gårdshuset (det var därifrån de ringde hela tiden) Försökte muta dem med god tacopaj. :)
Hade iaf trevligt kaffesällskap av Sussi o Linn. :)

Igår lördag då... Jag och Ida for till Folkets Hus, här i byn, på HockusPockus dag. =) Det var Reiki healing, en spågumma som spådde i runor och en annan som gjorde nån sorts ögonlysning. Och nej, det var ingen veterinär. Syrran garvade som en tok för hon tänkte direkt på att hundar gör man ögonlysning på. Iaf var det småkul där. :)
Gjorde inget särskilt på eftermiddan,var på kvällen/natten till stan o hämtade hem Lilli. Fastnade vid datorn,som vanligt, och la mig vid halv tre tiden. *trött*
Imorse vaknade jag av att Kari o Elektrikern härjade på i köket. Drack ett par koppar kaffe och for på en prommis. Jag och min mp3. Sjöng och ylade (det är nog samma sak) så att alla renar/älgar skulle hålla sig borta. :)

Nu sitter jag på kontoret och väntar på att gubbarna ska ha jobbat klart i andra huset.
Imorgon kommer Snickarn och lägger mosaiken, kul.
Nå niin, baj baj

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hur var Reiki, ögonlysning o spågumman? Var det bra?
Jag hde ju tänkt gå men som sagt gumman blev ju sjuk.

2007-10-01 @ 12:20:31
Postat av: mammamia

Inte är det hokus pokus...DÅ måste man ju ha en trollstav :-)

2007-10-10 @ 11:44:57
URL: http://mammamias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0