Demens light

Har inte kommit in på bloggen på flera dagar. Betyder alltså att jag hunnit glömma vad jag gjort osv... blir svårt att skriva. Äh, skiter i att skriva öht, lägger in lite foton ist.

Henry o Lulle slösurfar i soffan
soffsurfning

Mina fina rosor :)
rosor


Ida och Moster köper en tidning på Kalix lassa
ida o moster

Matkön till den goa maten som Kari o framförallt Anders gjorde
(Anders,Anton,Sofia,Lucas,Lilli o Ida)
matkön

Idas koja
löva koja

Eh, en bild säger mer än tusen ord hihihi
inlindade anders

Ida och Sofia ute i ruskvädret
ida o soffi

Idas nya gardiner med fjärilar på
gardiner


Förkylningen har gett med sig men jag är fortfarande lite hes o snorig. Men det ska nog bli bra, nångång.

Just ja, grattis till "lilla" Henry som fyller år idag! Hipp,hipp,hurrraaaaa :)

Nu väntar sängen ZZZzzzzzzzzzzzz


Kommentarer
Postat av: Annika

Vilket vackert fönster!!

2008-04-05 @ 12:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0