Mitt i natta

För ett tag kom vi hem från min kusins 40 års fest. Var riktigt trevligt och maten var underbart god. :)
Mormor var barnvakt.

Ett par foton på tampong-leken. Och som vi alla förstod redan innan så vann tjejerna. :)
Säger som Ida: "Flickorna är bästa, killarna är ruttna" :)

tampongleken2
tampongleken

Tidgare idag försökte jag muta med mig familjen ut på skidtur, men alla vägrade. *torrbollar* Nå, jag for ensam ut på isen o tänkte ju vara smart och slå två flugor i en smäll : både bli brun och smal. hehehe
Vågade mig inte på nån längre tur, man vet ju inte hur bra is det är.

Sen var Carro, Patte o lilla rockstjärnan Julia förbi. Trevligt. :)

I torsdags var Ida hemma från skolan o vi packade picnic väskan och for på en skidtur. Tyvärr så var det lite taskiga spår, man fastnade med jämna mellanrum. Ida som alltid vill "ruscha" blev skitsur och till slut bestämde hon sig för att det var slutskidrat!

Kunde inte låta bli att fota den lilla surpuppan.
sura skid-ida

Vi fikade och lekte lite uppe på plan och efter ett tag var hon glad igen. :)
Så här fin är min sötunge.
glada ida

Jag o Ida
mamma o ida

Efter skidrandet for vi till stan. Hade tusen ärenden att göra. Middagen åts på Max, sen vidare till dansträningen och till sist på ett  möte på Station.
Kom hem vid 19.30 helt slut.

Nu ska jag nog också gå och sova. Hoppas det är soligt imorgon också.

Kommentarer
Postat av: anisa

Jäklar vad hurtig du har blivit;)

2008-04-20 @ 09:02:18
URL: http://anisa.webblogg.se
Postat av: Ingela

Sötunge o snyggmamma :-)
Jisses vad du ligger i, hurtbulle :-)

2008-04-20 @ 09:44:19
URL: http://www.ingelaslekstuga.se/
Postat av: Kajsa

ja, du är verkligen mkt i farten! Önskar jag åxå vore det men...soffan...böckerna...suck!

2008-04-20 @ 18:55:40
Postat av: Gildblog

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2010-12-04 @ 20:22:32
URL: http://www.gildblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0