Torsdag

Tisdagen gick alltså i shoppandets tecken. Jag fyndade massor till Ida. Lucas hittade ett par jeans, några t-shirtar och en tröja,Lilli gjorde också riktiga fynd ,men Jesse han hittade bara ett par jeans. Inget annat, inte en t-shirt inget... *kräsen unge*
Mina favvojeans har så klart utgått. Alltid samma sak. :( Ska kolla på Tradera om jag hittar ett par där.
"Mina" listmammor Åsa och Lena kom på en fika. Alltid lika trevligt att träffa dom.

Igår jobbade jag i nästan hela dagen, sen for vi till IKEA. Köpte garderober till kontoret bl.a Jag och Carrolajna for på en kvällspromenad. Så när jag kom hem visade stegräknaren på över 11 tusen steg.Alltså hela dagens steg. *glad*
Älskar mina nya skor! Har inte det minsta ont i smalbenen. :)

Nu ska jag muta med mig Ida till kontoret. ..inte en av hennes favorit sysselsättningar...

hejs!

Kommentarer
Postat av: veronica

Vad skönt och hitta sig ett par skor som fungerar bra=) Jag såg här en dag att mina också börja vara lite nötta.

Men hoppas att de håller säsongen ut.

De var inte dåligt med så många steg.. månne hur många man går om dagen? Måste nog ha en mobil med stegräknare ändå:) Har funderingar på en Sonny Ericsson w760i(röd) eller w660i(röd den med):)

Oj,du har fått en till prommis kompis:) de är ju mkt roligare med sällskap än och gå ensam tycker då jag;)

Jobba lugnt:)

2008-08-14 @ 13:53:05
Postat av: V igen:)

Fast w660i har ju ingen stegräknare:/ men snygg är den:)

2008-08-14 @ 14:04:54
Postat av: mozzi

fy va duktig jag är. Kunde koppla ihop nätet till kenny alldeles själv. och det bästa är att nu slipper vi allt sladdtrassel på sovrumsgolvet, nu ska allt sitta fint i garderoben =)

2008-08-14 @ 14:10:01
Postat av: Sara

Svar: Problemet var att jag inte hade mailen men jag fixade den till slut så jag skickade in ansökan iaf :)

2008-08-14 @ 23:21:38
URL: http://saraa89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0