Helgen

Så vad har hänt sen sist? Jo,jag har fått hem storsonen! *glad*  Så här trött (finns andra ord för det också) var han imorse ... vid ett tiden...


Imorgon har jag paxat honom så det blir inget hängande med kompisarna utan bara med mamma. :)

Idag var jag med syrran och hennes hundar på en tur i skogen. Hon sökte efter svampar men hittade bara blåbär. :)


Hundarna älskar blåbär. Akita la sig ner och bara mumsa i sig dom. :)


Igår var jag på list träff i Luleå. Hittade dit riktigt bra.Tack vare navigatorn. :)
Hade en jättetrevlig dag, tack tjejor. :)

Vågar inte lägga ut foton på tjejerna men denna kan jag bara inte låta bli.
Vissa galningar åt surströmming men var förpassade till andra sidan av huset då de skulle öppna burkarna. *hahaha*


Även fast det såg ganska gott ut så luktade det horribelt!


Vi andra ,som inte uppskattade rutten fisk, vi åt jättegod mexikansk kycklingpaj som Åsa gjort.


Fick receptet så här ska käkas paj. *mums*

Sallad åt vi också och en mumsig kladdkaka med grädde. *slurp*


Den vågade jag inte ta recept på för jag kanske börjar baka (och äta) såna dagligen?!

Vädret var underbart, solen gassade på rejält. Så jag är inte bara dryg med mina brills utan det var verkligen soligt. ;)


Nej,jag har inte klippt håret,det gömmer sig bakom ryggen.

Imorgon är det åter en underbar måndag. *ler skadeglatt* Fick så mycket gjort (i veckan) på jobbet när jag inte behövde rita/skriva brev/göra läxor/lyssna på sånger/muta lilla Ida som inte riktigt trivs på kontoret. Barn på jobbet är alltså ingen bra kombination, mer än tillfälligt.
Idagumman har varit krasslig hela helgen. Fick en släng av feber också. Men det var kortvarigt så hon är frisk nu.

Ja ja, bäst att gå o lägga sig så man orkar upp imorgon.
Good night folks

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha, sonen ser verkligen "trött" ut! s



Du, tack för en trevlig dag i lördags! :) Och nog hade du säkert fått lägga ut en å annan bild på gänget! (Jag syntes ju inte på bild, så det är därför jag säger så. ;) ) Du glömde ju bilden på din smarriga sallad!!



Ha en bra måndag! Jag ska skicka iväg mina töser till första skoldan idag, äntligen börjar ordningen bli återställd igen. s

2008-08-25 @ 07:55:34
URL: http://dagar.azala.se
Postat av: Åsa

Haha, sonen ser verkligen "trött" ut! s



Du, tack för en trevlig dag i lördags! :) Och nog hade du säkert fått lägga ut en å annan bild på gänget! (Jag syntes ju inte på bild, så det är därför jag säger så. ;) ) Du glömde ju bilden på din smarriga sallad!!



Ha en bra måndag! Jag ska skicka iväg mina töser till första skoldan idag, äntligen börjar ordningen bli återställd igen. s

2008-08-25 @ 07:56:15
URL: http://dagar.azala.se
Postat av: Åsa

Haha, sonen ser verkligen "trött" ut! s



Du, tack för en trevlig dag i lördags! :) Och nog hade du säkert fått lägga ut en å annan bild på gänget! (Jag syntes ju inte på bild, så det är därför jag säger så. ;) ) Du glömde ju bilden på din smarriga sallad!!



Ha en bra måndag! Jag ska skicka iväg mina töser till första skoldan idag, äntligen börjar ordningen bli återställd igen. s

2008-08-25 @ 07:56:57
URL: http://dagar.azala.se
Postat av: Åsa

Haha, sonen ser verkligen "trött" ut! s



Du, tack för en trevlig dag i lördags! :) Och nog hade du säkert fått lägga ut en å annan bild på gänget! (Jag syntes ju inte på bild, så det är därför jag säger så. ;) ) Du glömde ju bilden på din smarriga sallad!!



Ha en bra måndag! Jag ska skicka iväg mina töser till första skoldan idag, äntligen börjar ordningen bli återställd igen. s

2008-08-25 @ 07:58:03
URL: http://dagar.azala.se
Postat av: jag

testar

2008-08-25 @ 08:06:48
Postat av: Åsa

Jamen va fasen... nog för att jag kan vara tjatig.. men såååå tjatig?!?!

2008-08-25 @ 12:19:42
Postat av: MorsanBaloo

asgarv Det är inte lätt det här med datorer Åsa. ;)

2008-08-25 @ 14:12:01
Postat av: Kajsa

Du är verkligen jättefin i håret och i solbrillorna förståss! jag har testat surisar en gång...never again!

2008-08-25 @ 15:24:02
Postat av: Vicky

Vad är detta, inte vågar man ju låta han gå fri när du sätter ut värsta boxermodell bilderna på min rååpe ;) haha dock ser han fett sliten ut :D klem å kos från norge

2008-08-25 @ 20:56:02
Postat av: Pia S

Tjena vicken snygging både du och storpojken. KRAMIS saknar dej som faaan. toy-Pia

2008-08-27 @ 07:11:34
Postat av: Åsa

Har en utmaning till dig i min blogg!

2008-08-28 @ 16:14:17
URL: http://asalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0